Preparing the garden for winter

Tuttu tutti ci anu prestu prestu per l'invernu è sviluppau gradualmenti à u regnu friu, calènnicu è rivista di e cose, calunzà i balconera è loggias. Ma a nostra horta di cucina si prisenta a preparazione, è quarchi qualchì fondu più.

I stage principale di preparalli u giardinu per l'invernu

In questa mena, ci sò assai contradicenzi è disputationsi trà i agricultrici di camioni. Ùn hè surprisante chì un reseante di u primatore invernali oghji sente oghje cunsiglii ochji. Turnemu in a lista classic di attività per preparà u giardinu invernu:

  1. U pioggia è quissa hè sempre a quistione di digià un cavallu di l'ortu per l'inguernu. Quì l'opinioni sò divisi, è più preciosa serà a quistione, cumu è cumu per fertilizà u giardinu per l'inguernu. L'aderenti di u chjamatu tipu naturale di l'agricultura aghjunghje micca à scumpigà a so sola, sopra à una maiurezza. Dopu a liberazione di letti, una mischia di feglie è fogli hè stabilitu nantu à elli, hè pussibule aghjuntu serradi. Cuncirnendu di manure, l'opinione hè ancu dui: cumu si fertilizà u giardinu pà l'inguernu, se ùn ci hè micca splutazioni, è avete a cumprà tuttu? Qualchidunu ricumandenu cumprà prudutti, altri dissenu in favore di a cendizzioni, riguardanti un gran numaru di malatii in acquisto meri. Hè per quessa chì a risposta à a quistione di esse digià un cavallu ortu per l'inguernu hè spessu ambiguu.
  2. Quandu avemu preparatu u giardinu pà l'invernu, tornammu u pianu à i so sforzi. Cumu hè chjaramente, adurmammu cu i camari vacanti di e cime, foglie dopu a so perditura è aghjustate, tuttu questu hè cupartu da cartuni. Eccu avarà u travagliu cù i nutrizi, è risparmià da frostbite.
  3. Invece di scavari l'ortu, una bona alternativa à l'invierno serà a simminzioni di sideri . Questu hè ancu un modu per ùn cambià a lucalità di i culturi, quessa com'è un sustituente per a rotazione di culturi. In ogni modu, i sideri ùn sò micca posti senza piglià in cuntattu i vegetali chì anu creatu è crede in u giardinu. Ma ùn hè micca valenu à segellà in u locu, postu chì i vermiglii è i battìri facenu tuttu u travagliu per voi.
  4. Comu avemu appruntatu u giardinu à l'inguernu, parechje alcune grossu di fillificatori per i fossi di compostu: sò stati foglie è richieste di l'alimentariu. Utilizendu a tecnica standard di rializà u burcu di compostu, riceverete u fertilizante in primavera per novi piantazioni.