Puderaghju à a Pasqua?

A Semana Santa hè u momentu di culminazione in a Great Quaresma, quandu i pardimenti è a crucifixioni di Ghjesù Cristu sò ricurdati. Duranti stu piriu, i cristiani anu dedicatu in modu specialu à u tempu spirituali - sdighjunu, pricendu, aiuta di pagari assai attenzione à tuttu u mondu. Allora, hè pussibule di travaglià in u giardinu in a Semana Santa o avete da dedicà à u vostru spirituale? Ci sò parechji opinioni nantu à questu puntuatu.

Pudemu fà un giardinu in a Semana Santa?

Sicura chì u travagliu stessu ùn hè micca un peccatu, spettamente quantu a maiò parte di a ghjente in questu prossime cuntenenu per andà per travaglià. Agree chì per faltà a semaia sana è micca per andà in u workplace ùn si pò permette micca, ùn tutti micca.

Ma hè pussibule à imparellà è sforze in a Santa Pasqua? Dopu tuttu, stu piriu annantu à a primavera - attività attiva di travagliu di giardinu è giardinu. Per sapè chì u ghjurnale sapientanu cunnisciutu, certe volte una manca di u clima favorevuli per u ghjornu pò influenzallu tutti i culturi futuri. È hè risicatu à miss a settimana sana.

Dognu chì i pianti ùn sò micca guidati da e festioni è e date speziale, hè impurtante per vigilà e cundizioni climatichi, è si sò assai favurèvuli per u siveramentu, avete averà ancu di pona. Ma s'ellu ci hè una pussibilità di ricusà l'ocupazione cumpletu è esplicatore in u giardinu, hè megliu posponà finu à a fine di u postu.

L'opinioni di i sacrificadori nantu à chì pudete esse sitate in a simana passata

Eccu ccà ùn ci hè micca una sola risposta, perchè tutti i preti anu u so puntu di vista, chì pò esse spiegà cumpletu. È ancu a maiò parte di elli credi chì a ghjente deve dedicà assai u tempu à u spirituale - per assiste à i servizii, per pricà, per circà i so pinsamenti nantu à u spirituale. Ma in my spare time, ùn ci hè nunda di piccatu di dà un pocu di tempu per plantà.

L'unicu desideriu hè di finisce u pattu di u venneri, perchè hè u Venneri è da u sabatu chì sò i ghjorni più dolenti è durdi per u Cristu crucificatu. E già questi ghjorni, hè necessariu d'aspittà per abbandunà solu i preoccuppi mundani.