Quantu trimarà u pumadoru in a terra aperta?

U pumu - ligumi sò abbastanti capricciusu: anu bisognu di una luminezza di u sole, di umidità, di travagliu propiu è di vestiti. In ogni casu, alcuni campagnoli di camioni pruducianu ancu una poda di casata di tomate. Cusì, fighjemu s'ellu ci hè bisognu di sta prucedura è cumu si puderebbe trimendu tomba in u giardinu.

Avete bisognu di trimà e foglie di u tomate?

A pianta in u tomate hè assai densu, chì significa chì hè inevitabbile chì unipochi piantanu copre u zogliu è fogli di l'altru di a fonte di u lume, quellu chì hè, ombra. Comu u risultatu, a pianta stenderà è si coperta cù e versi novi, per esse gastru nutrimentu micca nantu à u crescitu di frutti, ma nantu à a crescita di e cime. Hè sô logica chì i pumati in a fine ùn sarà micca grande. E succede cusì, i frutti nantu à l'arbureti anch'elli ùn sò micca appare à tutti.

A poda di u tomate hè ancu causata da una reduczione in u risicu di varii malatii . Per via, a prucedura per a circuncisioni di e brani di l'excedente hè chjamatu pasynkovanie, hè da esse, a rimesa di disposti innecessari - "stepchildren".

Quantu trimarà u pumadoru in a terra aperta?

In a terra aperta, sò prunate, in solitu à a fini di lugliu o primu di austu. À questu tempu, i primi frutti sò digià fastdiatu, ma i rimjiet eccessi ùn sianu chjappi.

Se parlebbe nantu à a manera di cuticurà u pumati in a terra aperta, prima di tutti, i scalinati di i primi, i rimi di sinus suttili sò sfracellati. Caccianu solu l'espanzioni chì si trova in a cantina furmatu trà u troncu è a spartazioni. A quantu di cugliera di appiccicate di un tomate, l'eccesse hè cunsigliatu distortu, per ùn dà a pelle fràfica di u troncu. Ancu siddu parechji prupietari di u situ utilizonu un pruner o un cutidianu fuce.

Inoltre, i casci sò sappiutu per rinfurzà a terra. Coperbenu a basa di u troncu da u sole.

Crop è quelli parti di l'arburete chì sò stati situati in periferia di u tomate. U pumu ùn hà micca bisognu di foglie chì sò colpi in l'ombra o ombra u restu di e piante. Sbanditi e rimjiet chì sò da u sole aghjunghjite a frutura matura. Quandu i foglie sò u tomate, hè pussibule à limità di trimmettimu solu e parte chì scura l'arbulu.

Inoltre, ci tocca à elaborà quantu partite pò esse tagliatu da un tomate. Jardinerizzatore sperienu, circunisimu chì prutege, règule à ricurdà aduprà tutte e foglie, salvu quelli dui o trè chì si trovani sopra à i pincini, cumu furnisce i so nutizie. Per esse u risultatu, l'arbusto di tomate chì si sottupuneghja a poda rememmindeva di una palma di pale, in quale tutti i greens si trovanu in a parti suprema.

Pruning tomatoes in l'invernamentu sò realizati sicondu i stessi reguli cum'è in a terra aperta, ma cumprà à inizione prima - in prima di l'estiu.