Lampi in u stilpi japonesi

Bambù , mat, lampa di partitu pezzu slide - questu hè chì si ricorda in u primu locu, quandu avemu parlatu annantu à u disignu di l'abitazione in l' u stilu Japanese .

Tradizionalmente, hè stissu creu chì a casa japonaise deve esse illuminata da luz di luna, è micca soleada, per quessa, lighjendi in l'stilunea japonese sò sempre listessi, luci matte. Creennu un ambiente cusetu è cunfortu in a stanza, perchè mai fà illuminare l'illuminazione.

Lampi in giappunisi

In Japan, assai apprezzà a funziunalità è a bellezza naturale. Questu hà ancu cuntribuitu à u fattu chì, candele di canzone sò fatta più di legnu, vetro transparente o biancu, pappulatu o tela. Di solitu sò state prisentata in trè culori: nìvuru, biancu, o u culore di un arbre naturali. À a forma, hè generale geomitricu è lacunau.

Lampi in u stilpi japonese sò generalmente eseguiti in forma di pedichi o lanterni adurnati cù rami, un filu densa, ieroglifiè, l'imaghjini di un arbre è varii disinni. Per u disignu di l'abitazione in l'asciugamenu in u Giappunese, i furniri sò più megliu vicinu à u pianu, questa lumera creà una atmosfera di impurtanza in a stanza è serà adatta per una persona chì si senti nantu à u tatami.

Lampi in u stilpi japonesi

Stu elementu di lustrue hè suspendutu da u limitu. Li lumi sunnu fatti di lignu è di materia urganica. I maestri ghjenu à fà di u legnu anticu, perchè avianu un apparenza più attraenti è eranu assai durable.

Lampi in ghiaccio in u stile japonesa ponu accade uni pochi lampadi è avè una varietà di forme. Luminaria di grandu grandu cumplementa perfetta à l'internu di u salottu, u cafe o ristorante. Chandeliers chjoppi sò principarmenti usati com un elementu di decoru in u stile japonesa. Sò colpi à chjucchi o camere.