Articuli interni da i mani proprii

Un 'internu cù una dicurazioni cù un gustu internu cù una prughjittazione cù u so stile. Ma l'abitazione diventerà una casa vera solu quandu avemu un pezzu di a nostra vita in questu. Ùn pò micca esse adattatu per questa cosa chì avemu fattu noi. U pouffi eleganti , pittori exclusivi, coltori decorattivi è altri belli artighi interiali fatti da tene vi portanu esa nota di comodità di casa, chì hè cusì necessaria per un rigoroficu prugramma prufessionale. Suggeremu avete acquainticà cù parechje varianti di prudutti simili.

Master Class per a fabricazione di cuscini cuscini

  1. Preparate dui tipi di tela: lumera per lana, scura per petitttiche. Avete bisognu di carta per creà patroni, accessorii di cosioni è un stuffed pillow.
  2. Pozzu nantu à i contorni di scrive di tutte e dettagli di i patti nant'à i figuri.
  3. Traversu sti patuti à u tagliu. Mantene in mente chì tutti i parti sò averebbi cù fugliale.
  4. Aghjusta u fogghiu è a cutedda di u tagliu è cose à parechji cù una macchina.
  5. Allora accogliate cù u zucchero, chitta cun pins.
  6. Sweep, è cusì cusì a punta di a machja à e duie parte di u troncu, attaching el musculu di u cordellu è i so patale. Fighjite un perttu attraversu sottu u stomacu per pudè cumpricà u pillow.
  7. Fate un capru di colpu cù un sintepon o holofayber è cose un pirtore cù una costura secreta.
  8. Da u tela foscu, tagghja l'oval. Scurtate i spiculi di ognuna in a basa, allughjenu a forma di e vesti.
  9. Scrivite e orli risultati da i dui i bandeti di u pillow. U culore di i tessuti utilizati pò esse cumminati per fà parechji cunfundini. Ci sò perfetamente fitu in l'internu di a stanza di u zitellu o a sala di vita.

Interior image in a tecnica di kinusayga

Kinusayga hè l'arti di u patchwork japonesi senza manicure senza agulla. E so flapi, e femine japonesi anu utilizatu vechji kimonos, è ogni tessili multicoloreghja. Invece di tavulini tradiziunali di lignu, muderne muderni utilizanu bè cù plastica spuma.

  1. Per principià, pensate chì u dibughjamule chì vulete decorate una stanza. Per esempiu, l'imaghjini di i figuri geomettichi ùn sò micca prufessiunati. Questa stampa hè apprufattamenti specie per un minimu minimu minimu .
  2. Applica u mudellu di scelta à a carta di scuma cun un marcatore è un capitu o di carta di carbone. U gruixu di l'scuma utilizata com'è a basa di a stampa devia esse almenu 1 cm.
  3. Avà cù un cutidianu cleru, cerva cù cura di i slotti 2-3 mm.
  4. Accatastate da u fragile tissu, un pocu maiori in grandore di quellu chì currispondi à a spuma.
  5. Amucià u tela in a slot, usando una spatula medica di metalli o un schedariu di u pilone finitu.
  6. In a listessa manera, ombligamu tutte e rùbbriche in u ritrattu. Adupratu parechji culori nantu à u tetu, ricurdativi chì in a qualità di qualità anu deve esse simile: ùn stenderu micca è ùn spulanu circa l'eddi. Allora l'espansione di scuma, abbandunati in i lochi, anu da esse tagliatu direttamente. Fig.17.
  7. L'estremità di u pruduttu pò esse cuparti cun tela cuntrastante, prikulovu i so buttuni, o scrive cun baguette.
  8. Eccu un triptychu in a tècnica di kinusayga pò esse fatta indipendentamente. Cumu pudete vede, questu arti ùn deve micca bisognu di grande pruvenza o materiali caru. Hè dispunibule per tutti.

Tali articuli interiore interessanti è originali ponu esse faciuli fà di fà. Décurcate cù u vostru appartamentu, è diviertenu a cusimatissima casa!