A dea Afrodite - quale hè Afrodite in a mitulugia greca?

Leggerie è leggje assai nantu à i antichi dii, quandu a ghjente hà vivi in ​​armunia cù a natura, è in tuttu ciò chì hè accadutu vistu a causa divina è u so designu, à quellu oghje l'excite l'imaginazione di e persone creativa. A dea Afrodite, u più beddu abbitanti di l'Olympus - stu articulu hè cunsacratu à ella.

Quale hè Afrodite?

L'influenza di i prossimi vicini, cumu u travagliu cù altri paesi, spiccò un stampu nantu à a so credenze è a riligione di i grechi antichi, fugliati parechji culte è di divinità esistenti eranu incridi cù e caratteristiche novi. Quale hè Afrodite in a mitulugia greca - stòrici è archeologi cose chì u cultu di a dea Cipriana era originale di l'oresi Semitiche è purtatu à l'Antica Grecia da Ascalon, induve a deessa Afrodita era chjamatu Astarte. Aphrodite entre u panteistu di i 12 diu principali di l'Olimpu. Spere di influenza è funzioni di a dea:

Quale pari Afrodite s'assumica?

Cu l'avventu di u cultu di a dea di l'amore, hè un passatu à u sviluppu di l'arti: i grechi cuminciaru à prestu assai attendu à a riprutazione di u corpu nurtu in pittura, murale è scultura. A dea Afrodite, in u stadiu iniziu, era diffirenti da l'imàgine di altri dii di u panteciu grecu in u so esse completamente naked. L'Apparenza di a dea parlava per ella stessu:

Attributi di Afrodite:

  1. Una tazza d'oru di vinu - un omu chì bevira da a tazza, divintò immortali è acquistatu a mozza eterna.
  2. Cintura di Afrodite - cunfirmò un incantiflu sessuale è rinforzatu l' attrazione di a persona chì l'hà dettu. In u mitu, Aphrodite volta hà datu un cinturione per l'usu di l'altri deessi à a so dumanda di seduce mariti o amatori.
  3. L'acelli sò colomi è sparrows, un simbulu di fertilità.
  4. Fiori - una rosa, una violeta, un narciso, un lisu - simboli di l'amore.
  5. Apple hè u fruttu di a tentazione.

A dea di a bellezza Aphrodite hè spessu accumpagnata da cumpagnie:

Afrodite - Mitulugia

Miti, sicondu l'Afrodite appareru a dea greca antica, dicendu l'avvenimentu in un'altra manera. A modu tradiziunale di nascita, scritta da Homer, induve a mamma d'Afrodite hè a ninfa di Dion, è u patri stessu hè u tronu supremu Zeus. Ci hè una versione in quale i paisani di a dea sò a dea Artemisa è Zeus - cum'è unione di l'iniziu maschile è femine.

Un altru mitu, più archetipicu. A dea di a Terra Gaia era ingeratu cù u sposu di u diu di u celu di l'Uranu, da quali zitelli trembile nascinu. Gaia a dumanda à u figliolu di Cronos per rutti à u so babbu. Kronos cut a fauciula cù i genitori di Uranu è i scorri à u mare. Una scuma bianca hè stata furmata à l'urdinu chjappu, da quale hè a dea adulte di l'amore. Questu avvene successu circa Fr. Kiefer in u mari Egeiu. U vientu li purtò à u cunchju di u mari in Cipru, è andò in terra. I chœurs duvannucci un colpu d'oru, una diadem è u purtonu à Olimpu, induve i deuses miranu à a dea in stupidu è tutti volenu piglià à a so sposa.

Afrodite è Ares

Afrodite in a mitulugia greca hè cunnisciuta per u so amori, trà i so amori è dii è i semplici i mortali. I fontini stòrici indicanu chì u maritu di Afrodite, u diu di l'artighjanu raffurariu, Efestu, era chjamatu è ùn hà micca brillatu cù bellezza, cusì spessu a dea di l'amore consolata in i braccia di l'omu è a guerra Ares . Una volta, Héfagiu vulendu cunfittari Aphrodite in cunnessione cù u diesu di guerra attaccatu una rina bronza fina. In a matina, u svegliu, l'amatori stanu trovanu sò confusosi. Hèfagiu in ritalia invitatu invitatu à fighjà fighjatu à l'Afrodite nuvellu è senza babbu, è Ares.

D'amore cù u diu di a distruzioni è di a guerra, i figlioli di Afrodite nascinu:

  1. Fobos - Diu hà simbulu scantu. Un cumpagnu fidelu di u so babbu in i battali.
  2. Deimos hè a personificazione di l'horrore di a guerra.
  3. Eros è Anteros sò dui fratelli, rispunzabili d'attrazione è amore mutu.
  4. Harmonia - patrona un matrimoniu felice, una vita di unità è armunia.
  5. Hè un diu di passione ardenti.

Afrodite è Adonis

Afrodite - a dea greca hà cunnisciutu in amore è l'anguish of suffering. U bonu Adonis, chì superavanu ancu a bellezza di i dii di l'Olimpu, cunquistonu u coru di Afrodite à prima vista. A passioni di Adonis hè caccia, senza ellu ùn hà micca capitu a so vita. Afrodite hà accumpagnatu u so amatori è si era purtatu da a caccia per l'animali salvatichi. Un ghjornu di iiochju, a dea ùn pudia cun l'Adonis per cacciallu è li dumandò à sente e so motivi per ella stessu, ma succeu chì i ghjacari d'Adoni anu attaccatu a pista di un senato salvante è u ghjovanu avete in anticipazione di a preda.

Aphrodite aia a morte di u so amatu, andò in a so ricerca, piercing through the thickets, tutte e tanghi è pedichi fucchiati feruti da e spine è pedate forti, a dea pozza Adonis, u fang di un picculu fogghiu, stendu sopra cun una terribe ferita ragged. In memoria di l'amata di i pezzi di u so sangue, Afrodita creò una floricula d'anemone, chì diventò a so attribuita. Zeus vedenu a muntagna di a dea, accunsenu cù Hades chì Adonis passa a meza annu in u regnu di i morti: questa ora hè invernu, u despertu di a natura personificà l'epica chì Adoni riunite cù Afrodite per sei mesi.

Apollu è Afrodite

U mituu di Afrodite, a più bella di a divinità di l'Olimpu, hè contru à i miti nantu à l'Apollo, chì personificà a più bella di u panteciu grecu divinu. Apollu - u diu di Diu hè abbandunante in a so bellezza è amante. U figliolu d'Afrodite, Eros, cumprendi a vulintà di a so mamma, spessu sottumetti à e so flussi cun l'Apollu. Apollu è Afrodite ùn eranu micca amori, ma eranu certi tipi di normi di bellezza masculina è femina , riflessa in l'artu grecu di l'scultura.

Athena e Afrodite

A dea di Grecia, Afrodite, hà decisu di pruvà à prupietà in un altru articulu, àutru ca l'amuri, è optò per spinning. Atena, a dea di a guerra è l'articulu, truvò a dea dopu à una rotazione, da quale a so indignazione era senza limitata. Athena hà cunsideratu questu una invucazione è intruduzioni in i so sferenzi è i putenzi. Afrodite ùn circava di disputa cun Athena, scuspizau è prumesse micca di tuccà a rotazione di ferita più.

Afrodite è Venus

L'anziana dea Afrodite era tantu piaciu à i Rumani chì anu aduttatu u cultu di Afrodite è a chjamà Venus. I Rumani cunsideranu a dea di esse u so antenatu. Guy Julius Caesar orgogliu è hà constantemente citatinu chì a so famiglia vene da una grande dea. Venus Victorious hè veneratu cum'è vintu à u populu in battelli. Afrodite è Venus sò identhemente in funzione.

Afrodite è Dionisiu

Dionisiu - u diu di a fertilità è di vignaghjolu, vanu cercate u favore di Afrodite per un bellu tempu. A dea spessu consolata in cunnessione aleativi, è a sfurtella brusgiatu à Dionisiu. U figliolu di Dionisiu è Afroditu, Priap, chì hè statu fruttu di una fascinante fascinante, era tantu afflittu chì Afrodita abandonò u zitellu. I genitali enormi di Priapu, cù quale u vindictive Hera li dava, diventò un simbulu di a fertilità trà i Greci.

Afrodite è Psique

L'Afrudu grecu Aphrodite avìa intesu parlà di a bellezza di a donna terza, Psyche è hà da decisu di fà so arruvinà, mandendu à Eros pè pienghja Psique cù a freccia di l'amore per l'ugljena di l'omi. Ma Eros hà innamatu cù a psique è hà fattu a so propiu, cummincianu cù u so lettu solu in a bughjura totale. Psyche, chì era chjamatu da e so fratelli, hà dicisu di vede u so maritu mentre era dorme. Chiuì u lampu è visti chì Eros si era in u so lettu. Una gota di cera eretta nantu à Eros, si stalla è si spiccò Psyche furiously.

A zitella cerca un amatoriu à u mondu è hè furzatu da turnà à a mamma di Eros Afrodite. A Deusa dà a povira ghjente di e funziule impositu: sorte tipi di parechji granuli in una pila enormi, acquistà u pappu d'oru da l'ovella fierda, acquessu l'acqua da Styx è in u regnu sottupostu pozzu a droga per trattà a cremazione di Eros. Cù l'aiutu di e forze di a natura, Psyche hà travagliatu cù assignazioni difficuli. U diu di l'amore ricuperate, toccu da a cura, dumande à i dii di l'Olympus per legalizzaru u matrimoniu cù Psyche è cuncede l'immortalità.

Afrodite è Parigi

"Apple of discord" hè u mitu grecu anticu di Afrodite, Athena è Hera. Pariggiu, u figliolu di u prìncipi Trojan, pruspirò si tocava a flauta è ammirazione di a bellezza di a natura, quandu ellu attentò chì u messenger di i so dieschi Hermes hè avvicinatu da ellu è cun ellu i trè grandi diessesi di l'Olympus. Cù tutti a rapidità, Paris hà volatu da u scantu, ma Hermes li disse, dicendu chì Zeus li dicenu à ghjudicà a più nova di a divinità più bella. Hermes hà cunsideratu Parigi una mazza d'oru cù a scrizzione "U più beddu".

A dea decidenu infadammi Parigi cù rigali per riceve u fruttu. Hera prumesse a putenza di Parighia è riguàrdanu in Europa è Àsia. Athena promintò a gloria eterna entre i sages, è vittori in tutte batali. Aphrodite avvicinò è cruccò l'amuri di u più bellu di i mortali - Helen the Beautiful. A Parigi, chì vulianu Elena, hà datu a manzana di disputa à Afrodite. A dea aiutò à steal Elena è hà patronatu u so unioni. Per quessa, a guerra di Troia sviluppau.

Afrodite è Puseidonu

Afrodite, a dea di l'amore, ùn era micca indiferente à u diu di l'elementu marinu di Puseidonu, chì era lussicatu quandu hà avutu vidutu à nudu in u lettu cù Ares, u mumentu ch'elli eranu stati capelli in a reta di Efestu. Afrodite, per sdegnendu i sentimenti di i celosi in Ares, risponde à Puseidonu cun un scantu mutuale di passione passata. A dea hà datu à Poseidone a figliola di Rhoda, chì diventa a moglia di Helios - a deity solare.