A dea Diana in greca è mitulugia romana

A mitulugia di i tempi arcaichi attrae cù u so misteru è parechje persone interessante di i dii è di diessasità, quellu chì gestioneghja una certa zona di sferenzi di vita o fenomenu. A dea Diana - un cazadoru maravigliu è favuritu di i pratichi antichi, chì hà avutu rispettu è amori?

Quale hè a dea Diana?

U studiu di i radichi di l'urìgie di u nome Diana, i stòrici arrivanu à a cunclusione chì a parolla havi una urigginari induaurupei è venga da "devas" o "divas" - chì significa Diu. I Rumani è grechi vveriavanu a dea sottu noma diversi. Diana, a dea di a luna è a caccia, era spessu retrata per antichi artisti è sculturi in una tunica curretta di l'argentu ccu chjucchi purcati à u nuddu. Altri simboli è attributi di a dea caccia, parlendu quale ella hè:

Unu di i cultisti di cultu ci sò disprezzamenti annantu à: chì fiora hè assuciata à a dea Diana? Dui belli paisani appartenu à a dea:

  1. Carnation - una fiora cultivata da Zeus da u sangue di una ghjovana pastora in risposta à a dumanda di a rividenza di Diana, in un corpu di furia anu uccisu u ghjovanu, perchè ellu hà fattu cù u so jocu nantu à u terno, hà temutu tuttu u jocu è impeditu a caccia.
  2. Lily di u Vallu - secondu a legenda, a dea Diana, perseguita da a caccia di i farratori, fughjendu, calau di ciao di sudatu nantu à a terra è si trasfurmavanu in belli fiori bianchi fragranti.

A dea Diana in a mitulugia greca

In prima, u cultu di a dea uricenta in a Grecia antica. A dea greca Diana hè Artemisa, a figliola di u patrone supremu di l'Olimpu, Zeus è a dea Leto, u so fratellu stessu u radiante Apollu. Hè cunnisciutu ancu da i nomi di Selena, Trivia è Hecate. Eccu u cultu lunare di a dea hè traccia, postu chì i grechi anu asignatu un locu significativu per i ciculi di a luna è i misteri, cusì indiretti, Artemisa hè rispunsevule di tutti i prucessi assuciati da a fertilità. Altre funziunalità di Artemis-Selena:

A dea Diana in a mitulugia romana

Diana, a dea di a caccia, porta a so funzione chì Artemisa cum'è di i grechi antichi. U cultitu hà rapidamenti l'arrabbià è i Rumani cù a stessa tregua chì i pratichi hellenichi trattati l'essenza divina. A dea di a Luna Diana era cunnisciuta com'è una virginita casta è e vigneti patroniati. L'scudu chì Diana hè spessu rappriséa hè pensata à cummattiri di e flacciu di Cupido. A tradizione Wiccan è a Stegheria Italiana (misteriu occultu) honenu Diana com'è u capu di witche. Quale altru prutezzione Diana:

Mite "Diana è Callisto"

Diana in a mitulugia prisenta cum'è una sindacanna morale è purita, senza sensu di l'omi di l'omi. Da i ninfi u so dumande a listessa innocenza. U mitu di Diane è Callisto dici chì Jupiter (Zeus) attrae a bellezza di i ghjovani Calixtru è realizendu chì hè dedicatu à Diana, decide di utilizà l'astuzione per seduce a ninfa. Jupiter hà pigliatu à a furmazione di Diana è hà cuminciatu à annunzià Callisto, chì era cuntentu di a spertizzioni à a dea.

Doppu qualchì tempu, l'acqua di a fonte di castità di Diana, l'altre ninfi fanu purificatu a bocca a bocciata di Callisto di prima a Diana maravigliata. A ninfa hè statu espulsu da l'ambienti di a dea in disgrace. Questu hè micca a fine di u patutu di Callisto. Juno, a mòglia di Jupiter turnò i sfurtunati in un putere, chì era statu obligatu à passe à u boscu. Jupiter pityed Callisto è u cunsultonu cù u so figliolu in e custenerazione di Big and Little Dipper.

Mitu "Diana è Actaeon"

Diana in a mitulugia greca - Artemisa, impetuosa cum'è un doe, hè dipenditu principarmenti, impastughjati cù a so favella - caccia. In u so tempu liberatu li piace à fucilà cù i ninfi è di nàscita in i fonti di l'acqui dedicatu à ellu. Quandu u ghjovanu cacciatore Acteon hà avutu i disgrazia per avvicinà à u fiumu induve a Diana nuda (Artemisa) bagnata. I ninfi pruvucò di cuprì a dea. Cu furia, Diana hà purtatu acqua splashes nantu à a testa di Actaeon, diventendu in un cervu. Videndu a so riflessione in l'acqua, u cacciatore prumuvò d'amparà in u boscu, ma hè stata circundata è chjappà in pezzi per i so ghjetti.