Diu di a Grecia antica Zeus - cum'è Diu hà vistu cum'è un tronu, u mitu di a nascita di Zeus

U Diu di a Grezia antica Zeus hè cunnisciutu da noi cum'è u dipoi di u diu-Olimpianu, dicendu u mondu sanu, u celu, u tronu è u lumi. U diu di l'Antica Grecia Zeus hè assuciatu cù destinazione ri destinazione. Questu hè justificata da u fattu chì eranu prutetti da e persone: pricate è pricà. Zeus hà ubbiditu micca solu i sugetti, ma ancu i rè è altri dii.

Ancient Greek God Zeus

U diu grecu distinguished entre u bè è u malu, cunnisciutu i persone cun i cuncetti di vergerie è a cuscenza. Zeus - u diu supremu di l'Olimpu, avia trè fratelli, cù quale u puteru era cumunu. U locu di u diu era u Monti Olimpu, perchè u patriarchicu di Zeus fù chjamatu Olympic. U putere di u patronu ùn hà micca asgiu àutri dii, perchè pruvò di fallu da u tronu. Ùn avete micca successu à aduprà un statu di colpu, perchè tutti i currutti sò puniti.

Chì duverna un divinu Zeus?

Diu di a Grecia antica Zeus fu u patri di tutti i pòpuli è dii, è a mitologia Rumana identificò cù Ghjovi. Grazie à Zeus, Grezia hà avutu un urdinatu publicu prugettu. A descrizzione tradiziunale di u diu Zeus hè una figura di un omu maturu cù una ralba noble, chjusi di serpentechji neve, una barba è un forti forte forti, forti e mani slender. Artisti dopu articulu à Diu in una gran varietà di basa, chì sò Zeus cum'è diceiver di e donne, un caratteru di e vicissitudes di l'amore.

Chì Ze Ze protoscò?

U terzu figliu di Kronos diffirìu di l'altri Diu. Ùn era micca solu un capimaggiu fair, honesto è decentu, ma ancu rispunsabilità per u benessiri di a pupulazione sana. I prublemi principali di Zeus eranu:

Questa ùn hè micca tutta a lista di quale Zeus era rispunsevule. U diu anticu grecu di u celu è u tronu era capaci di risolve a prublema urgente, calma è appacigui tutti chiddi chì anu bisognu d'aiutu à un certu puntu di a so vita. Gratu à u "putere", tutti ci eranu sicuri chì a ghjustizia serà sempre triunfendu. L'energia di u diu diventa à tutta l'Olimpu è hà presu cù a so purezza.

Attributi di u diu Zeus

Ogni attribuu dete a forza di Zeus the Thunderer è era una parte integra di l'imagine generale. L'associazione principale cù Zeus hè u lampu, chì ghjè in manu di u patronu, è serve com'è una arma materiale. Ma questu ùn sò micca tutti l'attributi di Diu.

  1. U primu è unu di i principali simboli di u putere ricanusciuta l'aguila, chì hè assuciatu à Zeus.
  2. U scuulu di Zeus hè un simbulu di còllera è furore.
  3. Un carru fattu di l'ariani.
  4. Cetro.
  5. Un martellu o un labrys.

Famiglia di Zeus

Zeus appartene à a generazione di i Titani. U so babbu, Kronos anchi prima di nascita, sapia chì u so stessu figliolu scopra l'autorità di u so babbu, perchè elabora ogni figliolu nascitu à Rhea. Cumu tistimuniatu di u mitu di a nascita di Zeus, a so matri ingannina à Kronos è hà pruduttu u zitellu, ammucciendu. Truvate a locu nativu di u zitellu hè impussibile, ma u guvernante di tutti i versioni hè l'isula di Creta. Curnosu chì ùn anu avutu a notte di a nascita di u so figliolu, hà avutu a trasfurmà una petra in u diaperu. Nidu Zeus riegghiò per una settimana - dopu chì u numiru 7 era cunsideratu sagru.

A versione di u Creta di u mitu insiste chì Zeus hè statu risuscitatu da i cocks e korobantami, alimentatu cù u latti caprunu, manghja cena di cera. Pensemu din l'infurmazioni cum'è l'unicu correttu hè difficiule. Una altra versione di a legenda dice chì u zitellu, nutatu da u latti caprunu, hè guardatu da tutte ogni minuti. In i casi induve u zitellu era chianciante, u guardiullu ghjudicate u scuddusimu cù spearici per incarnà l'audizione di Kronos.

U diu di l'elevatu creò una pozzioni, per mezu di quale ellu liberta à i so fratelli di Kronos. I Fratelli Mighty anu iniziatu una lotta cù u so babbu, una durata di 9 anni. Dopu un pocu tempu ùn era micca pussibule di determinà u vincitore. Ma u novu Zeus the Thunderer hà truvatu un modu, allughjendu i Ciclopi è artighjani. Averigenu à scambià u titanu è rimbarsà. Dopu una lotta dura, i trè fratelli, finalmente, accuminzaru a regula l'isula.

Patre di Zeus

Sicondu a mitulugia greca antica, Kronos era a deità suprema. Una altra versione insiste chì Kronos hè un diu di Titan, u patri di Zeus era u diu di l'agricultura, fù identifikat cù Chronos. U regnu di Kronos hè cunsideratu l'età d'oratu in Grecia. L'attribuuritati principali di Kronos hè a faucia. Kronos era u diu supremu, è, grazia à l'anzità, divinni Re.

Mamma Zeus

A mamma di u diu Zeus, Ray era cunsideratu a dea di a terra, era un Titanide è figliola di Gaià è Uranu. Rhea era a mamma di Hestia - a dea di a casa, Demeter - a dea di a fertilità, Hera - a dea di a famiglia, Hades, Poseidone, Zeus. Rea fù ricurdata da a mitulugia, cum'è un valore è bravu Titanide, chì puderia andà in contru à a vulintà di u so maritu, chì hà datu a nascita secremente à un zitellu. Rhea avia u putere di a guariscenza, chì era ùtule per salvà a vita di Dionisiu.

A mòglia di Zeus

Sicondu parechji miti, Zeus hè stata attaccata fermamente à Thetis, u vulia partu cù a so mòglia per ella. L'unicu obstacle per questa era prufezia. Zeus tentò à e donne, piglianu forme diffirenti: un cignu, un toru, una serpente, una chjagua, una furione, un pede, un scarabe. Zeus ùn hè micca distinguitu da a cuntimpuranzia è hà assai esposi è amatori, trà i quali:

Figliolu di Zeus

Zeus hà cuntribuitu à u nascita di i figlioli più putenti, chì facianu una marca in a storia di a mitulugia greca antica. Ma, à i figlioli forti è valenti, e figliole, intellettuale è prolifice di Zeus sò opposti. I figlioli di Zeus eranu:

Figliole di Diu Zeus

Zeus hè u babbu di a maiò parte di e divinità cunnisciuti. Basatu nantu à u so numeru, a divisioni in gruppi sottu i travaglii realizati era realizatu.

  1. 9 Musi di Zeus guidati da Evterpe, Talia, Melpomene, Terpsicore, Erato, Polygimnia, Urania è Calliope. I deessi sò rispunsevuli di a scienza, a puisia è l'arti.
  2. Harities, rispunsevuli di diversione, di gioia di vita è di piacè.
  3. Moira, di quali Clódo, Atropos, Lachesis - eranu rispunsevuli di a destinazione di l'omu .
  4. Orami cuntrullava l'staghjunalità.
  5. Eriniu hà fattu atti di vendetta è ribellioni.
  6. I muses ani includenu Telxyopu, Aedu, Arhu è Meletu.

U diu grecu Zeus era u regnu di a terra è u calchru, ellu ghjudicò i morti. Un ghjornu chì hè ghjustu è forte hè struitu com'è boni scritti, è verificà in u nome di u benu universale. Zeus - micca solu un supremu godu supremu, patronu è capimacherariu, era un simbulu d'amare fratellu, intelligenza è logica. Da un ghjovanu età, Zeus diferenva da i so mezii cù una sete di vive, cummattiri pi ghjustizia, vincite. U Turi legendariu era un veru loturi è generale.