Diu di a Grecia Antica Dionisiu è u so significatu in a mitulugia

I Grechi antichi veneranu assai dei, a so religione cum'è un riflessu di u caratteru: sensuale, scantu di a natura stessu cù i so elementi. Dionisiu - un di i diu favoritichi di l'Hellenes pruvvidiva diretta chì u piacè in a so vita hà occupatu un locu esclusivu è primariu.

Quale hè Dionisiu?

Dionisiu, u diu di l'enoteche, sprimò in a vita midiziana di i Grechi cù a so cumpagni caracteristica, furia è locdura. L'Olimpiu più jove hè di urighjini traccia. Conochi è sottu à nomi:

Dionisiu hà avutu i seguenti funzioni è e putenzi:

I paisani di u diu di u vinu è a vigna sò Zeus è Semel. U mitu di a nàscita di Dionisiu hè imbruttatu in passioni. L'esposa ghjalosa di u tronu Hera, avendu amparatu chì Semele era fatatu, avè assicuratu l'apparenza di a so infermiera in spiaggia, cunvintava Zeus per esse in un guise divinu. Semel at a meeting with God asked if he was ready to fulfill one of his wishes, and he swore to fulfill any of his capers. A vista di a dumanda, Zeus pigliò à l'altru fruttu pisu in u ventu di u so amatu è a cose à a so musa, è quandu u tempu chì Zeus ha datu à u figliolu di Dionisiu.

U cult di Dionisu in a Grezia antica fù chjamatu Dionisiu. I festivals di u venditore sò stati chjamati da Dionisisi picculi, accumpagnati da eterni vividi cù vestiti, canti, vinu. I Dionisisi principali eranu stati in marzu - in onore di u diu rinunziatu. Versione di e festival di Bacchanalia sò stati sottumessi à a tonda di a bughjura è rapprisentanu i balli salvatichi di maenad in u trance, rituali. A morte di Dionisiu u diu in a furma d'un toru hè ghjucatu è l'annu sacrificiale hè struitu in pezzi, manghjò a carne fresca.

Dionisiu attribuitu

In i travaglii antichi d'arti, Dionisiu fù ripprisentatu cum'è un ghjovanu, giovani senza giovani cun qualchi femminili. L'attribuurità più impurtante di u diu hè u persone di Dionisiu o i tempuri da u zuccaru di l'u fonullu, coronatu cù cone di pinu - un sìmbulu falà di u principi creatore. Autres attributi è simboli Bacchus:

  1. A vigna. U vaghjimu rounded hè un signu di fertilità è a craft of wine making;
  2. Ivy - sicondu a credenze contru una forti embali.
  3. A tazza - bevica, l'ànima s'hè esculta di u so urdinamentu divinu, è di guarisce era necessariu di vìdiri n'àutru - a cuppa di a raghja, invece a memoria di a divinità è i righji di u ritornu à u celu torna.

I satelliti di Dionisiu ùn sò micca menu simbulichi:

Dionisiu - Mitulugia

Hellenes venerà a natura in tutti i so manifestazione. Fertilità hè una parte impurtante di a vita di i campagnoli. Una ricchezza è sempre una bona signura chì i dii sò supportive è benevolent. U diu grecu Dionisu in u mitu pare ch'ellu hè bona, ma à u listessu tempu u viulente è l'invidie cù e malacci è a morte à quelli chì ùn u ricunnosce micca. Miti di Bacchus sò inchiuti di varii sentimenti: gioia, tristezza, còllera è brudda.

Dionisiu è Apollu

U cunflittu tra Apollo è Dionisu hè interpretatu modu differente per i filòsufi è stòrici à a so manera. Apollu - u diu di u raghju radiante è oru di l'altezza di u sole accettanu l'arti, a capitualità è a religione. E persone animate à observà a misura in tuttu. E i grechi pruvatu di seguità a lege prima di u cultu di Dionisiu. Ma Dionisiu "burst" in l'ànghjuli è illuminò tutti l'insights, quelli anziani fondu chì esistinu in tutti l'omi è l'Hellenes midati accuminciavanu à fà ind'i risorse, borrache è orgiati, rendendu un grande Bacchus.

Dui forze contru, l'Apollonian "brillanti" è u "dittu" Dionisicu, vinìanu inseme in un duellu. A ragione curria in sentenzi, cum'è i stòrici scritti a lotta di dui culti. Luce, misura, felicità è scienza contru u cultu di a terra, chì cuntene a tènebre di i misteri cù u vastu usu di u vinu, u sacrifice di sacrifici, i danza violenta è l'orgie. Ma cumu ùn ci hè lumine senza bughjone, perchè in questu cunflittu quarchu novu è insituali nasciu - un novu genu d'arti figurava tragedii grechi di e tentazioni è l'abissu di l'anima umana.

Dionisiu è Persephone

Dionisu u diu di a Grecia antica è Persephone - a dea di a fertilità, a mòglia di Hades è cun ellu u sobri di u infernu in a mitulugia greca antica sò culligati trà elli in parechji cuntze:

  1. Unu di i miti di u nàscita di Dionisiu riferisce a Persephone cum'è a mamma di a so mamma. Zeus hà brusgiatu cun passione per a so propria, turnendu in una serpente, entra in una relazione cù ella, da a quale Dionisiu hè natu. In una nova versione, Dionisiu scorri à u infernu è dà l'arme di mortula à Persephone, perchè a so mamma hà liberatu Simele. Dionisiu dà a mamma un novu nomu per Tion è s'arriva cun ella à u celu.
  2. Persephone era camminendu à u prato di l'isula di Perg in Sicilia è era rapitu da Hades (Hades), in certi zoni Zagreem (unu di i nomi di Dionisiu) in u regnu di i morti. A dimostrazioni di Demeter per un aspettu longa per circà una figliola nova in u mondu, a terra si facia sterile è grisgiu. Quandu ella hà sappiutu quandu era a figliola, Deméter demandò chì Zeus tornà. Haddati hà dettu a so mòglia, ma prima di ciò chì hà dettu setti grani di granella, chì partianu da u sangue di Dionisiu. In u regnu di u mortu ùn pò mancà nunda, ma Persephone, à l'alegri chì hè di ritornu, manghja i granuli. Da questu tempu, Persephone passa a primavera, l'estate è u vaghjimu à u cima, è i mesi di l'invernu in l'infernu.

Dionisiu è Afrodite

U mitu di Dionisiu è a dea di a bellezza Aphrodite hè cunnisciutu per u fattu chì da a so cuncettura fugace un figliolu feivu hè natu. U figliolu di Dionisiu è Afroditu era inusualu è cusì feivu chì a bella dea abbanduneghja u zitellu. U falo falu di Priapu era sempre in un statu di l'erecció. Cridendu, Priap pruvatu à seduce u so babbu Dionisiu. In a Grezia antica, u figliolu di u diu di l'enoteche è Afrodite era reverendu in parechji pruvince di u diu di a fertilità.

Dionisiu è Ariadne

A donna è cumpagnia di Dionisiu Ariadne hè stata abbandunata da u so Teseu amatu nantu à questu. Naxos. Ariadne chianciutu per un bellu pezzu, s'addrumme. Tuttu stu tempu, Dionisiu, chì era ghjuntu in l'isula, hà vistu. Eros alluia a so freccia di l'amore è u core di Ariadne crede cù un novu amori. Duranti a festa mistica, a testa di Ariadne hè stata coronata cù una corona allata di Aphrodite è e muntagne di l'isula. A fine di a ceremonia, Dionisiu elevò a corona à u celu in a forma di una constellazione. Zeus cum'è un donu à u so figliolu li dete à l'immortalità Arianna, chì l'elevò à u rangu di divinità.

Dionisiu è Artemis

In altru mituu di l'amori di Dionisiu è Ariadne, Dioni Dionisiu demande à Artemisa, a ghjovana ghjovena ghjusta è ghjovigliu di a caccia per a morte à Ariadne, chì hà gustatu, perchè ella spusò cun Teseiu in u sacru sacru, solu à Ariadne puderia diventà a so mòglia, à a inizione di morte. Artemisa tira una freccia à Ariadne, chì rescurre è diventa a sposa di u diu di divertimentu è di a fertilità di Dionisiu.

Culte di Dionisu è u Cristianesimu

Cù a penetrazione di u Cristianesimu in Grecia, u cultu di Dionisiu ùn hà micca survigliatu per un pezzu tempu, i festività di dedicà à Diu cuntinuavanu à essere onoratu da u populu, è a chiesa greca era furzata a pugnà per i so metudi, San Giorgiu vinia rimpiazzà à Dionisiu. Antichi santuarii dedicati à Bacchus anu distruttu, è in u so locu eranu custruiti igrei cristiani. Ma ancu oghje, durante a racolta di uva, in i vacanze pudete vede l'elogio di Bacchus.