Dioni Hermes in grecu mitulugia

Dioni Hermes hè cunnisciutu in a mitulugia di a Grezia cum'è un missaghjeru di i dii è patronu di i viaghjatori, cù a so astuzia è u skill hà guadagnatu u favore di Zeus. Per queste qualità, hè statu chjamatu u deceiver da u trustee, i creatori per u talentu per a musica. U figliolu di u Thunderer hà sappiutu di cunfurmà u grandi furmatu da l'Apollu chì in a cradella, è quandu hè crisciutu - per ste ste via di a giantina Ninfa Io.

Quale hè Hermes?

Quale hè Hermes in a mitulugia greca - era u patronu di assai articuli, u so nome significava "pilastru di petra", questi segni eranu stallati in intersezzione è eranu chjamati chjassi di strada. Per fà perdà ella era cunsideratu un sacrilegiu terribili e castellu cruelmente. U figliolu di Zeus è a ninfa di e muntagne Maya, u diu Hermes era un intermediari trà i capi di u Olimpu è u populu, hè statu creditu cù:

Li Greci anu grandi apprizziatu Hermes per dà e misure di u pesu è u largu, i numeri è l'alfabetu, u sapè d'astronomia. Hè ludatu da atleti è musicisti. Hè cunsideratu u diu di l'ingressu è a sera, u patronu di i viaghjatori, perchè nantu à u carru chì invariave anu drew l'imaghjera di Hermes. Attributi di stu diu eranu sandali d'oru è una vara, chì avianu un putere magicu specialu.

Chì hà fattu questu Hermes?

Hermes hè spessu retratatu cum'è un ghjovanu in sandali d'oru è cù u stessu staff decoratu cù serpenti, cù a so aiuta chì hà datu i ghjovani sònnii profetti. I sandali hà fattu stu diu un guidanu à u mondu di i morti, i sicreti di quale ellu ancu cunnuscenu bè. Credu chì Hermes hè un diu grecu chì aiuta à scammori. Spessu, u Messageri di Diu era capita cù a so cima uncovered, ma di volte, è in un caprettu cù i marghjini curvati.

Hermes - Mitologie

I prugetti di l'incontru di u diu sò parechje mitosi, u più famosu: cumu Hermes segredi i vaccini d'Apollo è u secpu di a ninfa Io. In u primu casu, si distingui com'è infidatu, hà pigliatu l'animali, scòglianu in sandali è ùn anu pussutu esse attruvati in i passi, è amu celu in una caverna. Solu prima chì Zeus confessionu è hà tornatu a perdita, ma in cambiu hà sappiutu cambià da l'altru valuri Apollu.

In seguitu, in u tempu di a mitulugia classica, u rolu di questa diventità cambiò, avè ricevutu l'statu di "Hermes - Ancient Greek God Helping Heroes". Questu manifestatu in tale atti:

  1. Purtò à Perseus una spada per destruisce a Medusa di a Gorgona .
  2. Saver Odyssey da a magia di a Bruta Kirka.
  3. Li dete a lyre à u fundatori di Tebi Amphion, cun l'aiutu di quale hà custruitu a cità.
  4. Salvadore di u diu di a guerra Ares da l'astuzia di Aload.

Apollu è Hermes - u mitu

I criticu crede chì Hermes è Apollu hà dividutu u responsabilità assignati. U mitu hà dettu chì Hermes era ancu capacitu per cumprà impurtanti attributi di u so putere per ellu stessu:

  1. U primu hà fattu una fila di una cunchiglia di tortoise è hà cuminciatu à ghjucà. Questu passu dopu avè turnatu i vacchi robbati di Apollu. Quandu sentiu un ghjornu maravigliu, uffrìu un scambiu per i stessi animali.
  2. Ritorna i vacchi, Hermes hà fattu una pipa è cuminciò à scumpigghiate novi pezzi. L'instrumentu hà ancu appellu à Apollu, è ellu offre à scambià per una vela di viaghju - un caduceu. Una altra recompensa per u zitellu hè a so capacità di capiscu.

In seguitu Hermes fù elettu u so patronu - per a so capacità di manipuleghja l'animali è a pipe chì amava di ghjucà, è ancu per i briganti - per l'abilità di apre a qualchile chjuche. Perchè Hermes pussidia i sicreti è l'altru universu, u so aiutu era dumandatu in l'studiu di e scienzi oculisti. Hè capacità versatile hà datu stu diu u titulu di "triplu u più grande" - Trismegistus.

Afrodite è Hermes

U fattu chì Hermes hè un diu fistutu cun astuzzione extraordinaria hè ancu evidenti da u mitu di cumu hà assoltu u favore di a dea Afrodite. À u primu, hà rifiutata e so pretendenza, è Hermes hà dumandatu aiutu di u babbu di u Patru Zeus. U Thunderer hà urdinatu l'aguila per vultà una bella sandale è dà à a so petite. Quandu a dea hè stata per a perdita, Hermes hà sappiutu seduce à ella. Dopu à sta notte hè nascita l'Hermaphrodite guariscenza, chì u so nome hè assuciatu cù una legenda diffusa. Un mediatore-eagle, u diu di i viaghjatori, in gratitenza per l'aiutu, diventò in una constellazione.

Hermes è Zeus

Miti sustêtanu chì Hermes hè u figliolu di Zeus, quale hà assai amatu è dotatu di privileghuli privilighi, pirdunendu pranzi è truculi. U Messenger di Dieu era in particulare reverendo nantu à l'Amfibertarii, u supremu capu di l'Olimpu anu presentatu l'articulu à a custellazione di Lira. Dunque, ellu risponde à e dumande di aiutu di aiutu di u babbu cun grande cellu. Doppu questu contu dui miti:

  1. Zeus hà dumandatu à Hermes per arruballu a ninfa Io amata, vultatu in una vacca, a quali a ghjiledda sposa di Hera poverò u Argus gigante tuturale. A diffirenza era chì u gattivu mai dorme perchè avia assai ochji. L'incarlatamente coped with the task.
  2. Pensu à cumu per fà fà più faciuli di purtalla Hèrcules, vendi da a Queen Lidia. Sicondu a preputenza, u gran eroi pò esse guaritu di una malatia seriu si vende a slaveria è hà travagliatu da trè anni. In u sirviziu di u capu di Omphala, ignite a prediczione turnò per esse un pratiche simplice.