Tachycardia Ventrikulari

Hè più di a mità di e mortu assuciatu cù i disordini di u cori avè devenu. Unu di i raporte principali di sti statismi di dicisioni hè a tachycardia ventricle. Sta patologicu hè carattarizatu da l'apparizione di pulsate consecutivi (da 3), chì causanu cuntrazzioni cardiacu cù una freccia di più di 120 volte per minuti.

Sintomi di tachycardia ventricularia

L'intensità di a gravità di i signalli clini di a malatia depende di a so forma.

A takikardia ventrikulari mhux sostenibbli, bħala regola, prumesse senza signi evidenti. Stu tipu di patologicu hè cumporatu di attaccati à arrhythmia, chì passanu rapidamenti è ùn sò micca passati. In questu casu, a forma inestabile di a malatia hè cunsiderata a più periculosa, perchè hè un ligame intermediariu trà l'arritmia di trituri è a fibrillazioni ventricle. In questu casu, una morte súbita sò generalmente.

Stable type de tachycardia hè carattarizata da attachi assai longu di freti freti (più di 30 seconde). Comu manifestazioni clinichi, i disturbì di l'attività cardiaca sò generalmente osservati disturbi hemodinamichi.

A takikardia ventriculare Monomorfu hè carattarizatu da a regulezza di l'occurrence, a stessa durata di l'attacu è l'apparizione di i cumplicati symptomatii permanenti. U ritmu di u tagliu hè sempre da 100 à 220 volta per minuti.

A takikardia ventricular polimorfa hè accumpagnata da i stessi signelli chì a furmazione di qualificata preliziu, solu sò micca osservati irregularmente è cù ogni attaccu sò diffirenti.

Sintomi:

Sintomi di takikardia ventricle supra ECG

In l'absentia di altre malatie cardiaca crònica o strutturale nantu à u cardiogram, ci hè una divecenza di l'ardhe di u core à u dirittu right. Se a takikardia hè cumplessa da e patologii cunzunanti, e seguenti funziunalità cume spicciati nantu à l'ECG:

Trattamentu di u takikardia ventricle

L'attaccu di una forma inestabile di a malatia, chì dura più di a meza minuti, hè impurtante per fà impedisce immediatamente, da cardioversion. Se u terapia ùn hè efficace, debite inject intravenously una solu sulidora di procainamida o lidocaine, repite a prucedura. In casu induve questi di e dispusitivu ùn anu micca l'effettu propiu, amiodarone hè utilizatu.

Situazioni cù arrestu cardiacu è scumparsa di u pulsu sò suggetti à a desfibrilazioni di emergenza.

Se a takikardia ventricle hè contru à u sughjettu di una bradicardia, u trattamentu di drogi è cunsigliatu per a nurmalizà a freccia di u coriu, eliminendu disturbi elettroliti, ischemia, presse pressitiva, a ristaurazione di i valori di pressione di u sangue. I Medicini sò selezziunati da u cardologu annantu à una basa ndustrali.

A manera più efficafè per u cummattimentu di a patologia scuperta hè a pruduzzioni in questione di un apparatu elettronicu chì cuntene l'attività cardiaca - un cardioverter o pacemaker . Inoltre, in ocasu, a presuntazione di a rimuzione di e zoni chjuche di zoni ventriculari danubbati.