Diu di u Cummerciu

U periodu di u politeismu in i tempi antichi esistiavanu tra tutti i pòpuli. Tutti i fenomeni naturali è a sfera di l'attività, e persone trovanu i so patroni è i difendenti. I dii di u cummerciu, per esempiu, in nazioni diffirenti, anu dumandati similari, e quarchi anu parevanu simili in apparizione.

Diu di u Cummerciu cù i Rumani

U diu di u cummerciu è u prufittu di i Rumani era Mercuri - u figliolu di a divinità divina di Jupiter è a dea di u Maya di primavera. In u panteonu di i divuti romani Mercuri appareru dopu à u principiu di u sviluppu di e relazioni cummerciale di a Roma Antica cù altri paesi, ma ellu rispose solu per a vendita di pane.

Cumpagnia, u diu di u cummerciu tra i Rumani pareva un omu attrattivu ghjovanu cun boni maneroni è una billetta stretta. Per distinguish Mercuriu da altri dii hè pussibule cun un cane di caduceo, sandali alati è un caprettu.

Ci hè una legenda nantu à l'apparizione di Mercury Caduceus. Ancu in a so zitella, Mercury hà ripositu à steole di e vacche sacri da Apollu, è quandu u patrone di a banda cundottu l'astuzia, u dete una lira fatti cù a so manu da u cunchju di una tortuga. Apollu, da volta, detti Mercuriu una canna. U zitellu lampò un cane in un club di serpente, i rèttili hà strappatu un bastone è sviluppatu cum'è caduceu - un simbulu di pace.

I Rumani Simani amessi Mercuri per diligenza è patronatimu, pridicatu l'impegimentazione per l'invucare è di l'ingenu. E stiate di Mercuriu sò stati stabiliti no solamente in tempii, ma ancu in instalazione sportiu, induve l'atleti dumannaru dumane à u diu rapidu per cunvalidazione di rapidità, forza è endurance. È cù u tempu, u nomu di Mercuriu era chjamatu u pianu più veloce di u sistema di u solar.

Siccomu Mercuriu da a zitiddina era una astuzia, era statu chjamatu ancu u patronu di i briganti è scammatori. I Mercanti, vultendu à u tèmpiu di Mercuri, annantu l'acqua sante è cusì rinfriscenu di a culpa per l'ingannimentu. À u tempu, Mercuriu fù numinatu missaghjeru di i dii , u cumandante di l'ànima di u mortu in l'infernu, cum'è u patronu di i viaghjatori è i marinaghji. Queste risposte hè stata attribuita à Mercury dopu l'identificanu cù Hermes.

U diu di u cummerciu trà i grechi

Ddiu Hermes era cunsideratu cum'è patronu di u cummerciu trà i grechi antichi. Hermes hà assai in cumunu cù Mercuriu: era ancu u figliolu di u diu di capu (Zeus), da a zitiddina hè stata distinta da l'astuzione è di a destreza, patronizati micca solu di i mercaderi, ma ancu scammatori. In ogni casu, ci anu parechji diffirenzii: Hermes era ancu u diu di l'astrolugia, magia e diverse scienzi. Comu signu di venerazione di Hermes, i grechi installonu l'ermosi in l'intrampale di e strade - culonni di una forma formali (Hermes era cunnisciutu per u so amore) cù l'imaghjini di un diu. In seguitu l'ermini perdevanu u so significatu uriginale è diventanu simprici persone.

Diu di u cummerciu di i slaves

U diu slave di u cummerciu è u profitale Veles hè stata chjucchissima diversa di l'intelligenti, astuzia è propensu di furmà di Mercury è Hermes. Veles hè stata cunsiderata a seconda più grande dopu à u Diu principali - Perun. Veles straddle hè statu rapprisintatu da un omu peloso, strappedu, grande, chì da u tempu à u tempu hà fattu a furmazione di u brava.

In u iniziu, Veles fù u patronu di i cacciaturi, i pastori è i pastori, chì, cum'è un simbolu di rispettu, anu obligatu d'abbandunà rigali à u diu - a pelle di un animale mortu, ungi micca cumpressatu di u pane. Assistenti di Veles eranu leshie, casa, banniki, ovinniki è altri criaturi.

Dunque Veles hà patronatu u capu di l'affari di l'omu, ellu risponde ancu per u cummerciu. Ancu si hè più correctu per chjamà Veles u diu di a ricchezza guadagnatu da un travagliu onestu. Segnu appressu à u diu slave di u cummerciu per l'observazione di i trattati è e lee, patronizing mercati onesti è punizioni scammari.

Dopu u christening di Russia, i sacerdoti fistinu l'attività di pruvà à i pratichi ordinarji cù a riliggiuni ufficiali. Per quessa, parechji santi anu da acquistà e caratteristiche di i di pagani. "Responsabbilità" Veles hà fattu a St Blasius, u difensore di u bistiami, è Nicola a Piazzu, u patronu di i cummircianti è di i viaghjatori. Unu di i carriti di Veles hè cunsideratu chì hè Santa Claus .