Demon Mara in a mitulugia

Sicondu a legenda, u dimòniu Mara pò causà a morte di una persona in un sognu. I scientisti sustiniennu chì a cundizione più impetuble in quale una persona pò esse hè un sognu, cusì l'spiritu hè una persona solu à a notte è amenace a so salute è a vita.

Quale hè Mara?

Hè cresce chì Mara hè un spiritu di gattivu chì vene à a notte à e persone per scantallu o ancu portanu una malatia mortale. Quandu una persona si sona, u rè di dimònii Mara hè per ellu, pende nantu à u so stomacu è cumincià à choke. In u risultatu, a vittima, chì hè partutu di u sonnu, ma cum'è s'ellu ùn hè micca spavintatu, ma hè ancu affucatu.

In diverse lighjini discrive diversamente i spiritu maligni: Leggi russi l'anu descrizzione cum'è una vera sfurtuna decrèta cù u capu longu è solidu, u leggente ucrainu dicenu chì a so apparizione hè simili à l'd'un omu, ma i so funziunalità sò assai significati, è i primi buddi pensanu chì era solu un pesu.

Mara - Mitulugia

In a mitulugia, Mara hè a figliola di u diu Svarog è Lada, a dea di l'amore, bellezza è a dea di a fertilità. Hè bella qualità esterni, belli e capelli longi è porta a robba russa. Mara rinforza micca sola morte, ma vita. A persone sempre a vveria u 15 di frivaru, un occasione sacrificà a so bestia à u so altare.

Sicondu a ligenda, Mara è i so minions pruvate prevalerà ogni matina è distrughjenu u Sun rising, ma cada volta hè impotente prima di u so putere è bellezza. Mentre praticava l'articuli, Mara ùn usa di coghju micca filamenti semprici, ma i filamenti di i destinazioni di i pratichi viventi. Quandu ella taglieghja u filu, una persona sporta da a vita.

Demon Mara - Buddhism

In u Budismu, Mara - a personificazione di u male, hè equivalente à e forze destruzzione di orgogliu è di minati, volatilità. Demon Mara hè una rappresentanza di a morte è a finita di a vita umana. Hè cresce chì questu dimoni cuntribuisce à samsara (morte recurring). U dimòniu di Mara in u Budismu hà di quattru significati:

Black Mara - quale hè questu?

Black Mara hè un ispìritu di ricusà è re vendita. A so ima hè assuciata à a morte è cù u ritu staggicu di a risurrezzione è di a morte di a natura. Hà a faccia di una ghjovana o una vera donna in robes neri. Hè capacitu per mandàmbitmi è malati, chì pò esse prutetti da a preghiera. Comu regula, vene nantu à a notte, chjamatu da nome, dumanda à ghjucà cù a so cummanda o à qualcosa. Se a vittima ùn hà micca successu per piglià una morte sicura, a so pressu cù a so manica ghjusta è da quellu momentu a persona durmiu in pinsà è pesce di pesce finu à a fine di i so tempi. Cum'è cù i vampirsi, un clavu di aghju aiutà à u dimòniu.

S'è Mara si vende à a vittima in a notte è cumencia à sussurru qualcosa, u migliori modu di cunfruntà ùn hè micca temeratu è calmu. Black Mara si pò tormentà micca solu e persone, ma ancu livata. Ci era questione quandu, in u distante 1646 l'annu, i primi parole chì dicenu chì l'acidu domesticu cascate in un barnu di ogni notte da e mani di una vieja bruta.

Slavic Mara

Mara, una dea Slave, hà a capacità di cuntrullà u passaghju di u tempu è a capacità di piglià a vita è salvà. Mari hè carattarizatu da cambiamenti in apparizione dipennendu à a staghjoni, ma crede ch'ella hè a dea di l'invernu, cusì vveria u 1u di marzu, l'ultima festa di a divinità invernata. In altru modu, hè chjamatu "Morena" da a parolla "Mor", "Moret".

Hè cresce chì ella envia tuttu u munnu i so mani, chì sò una persona in u guise di una bella ragazza, o in u guise d'una doppia persunale chì hè in periculu di morte. E se un sforzu averebbe in u paese, cù l'idolu è a faccia, i slaves impediscenu, dumandendu à Mara à i spiriti ancestrale chì puderanu aiutà à una difficult hour.