Naomi Campbell, Kate Moss e altre podium raccette in un vicious video

E supermodeli famosi, guidati da u fotografu di a moda Nick Knight, dicianu di felicità à u direttore creativo di W Magazine, Edward Enninfull, in u 25 anniversariu di u mondu di a moda. E chjude attestatu in a forma di sette peccati mortificati in brevi videos.

Idea Chjave

U supermodelu britannicu Kate Moss, u Jordan Dunn, Naomi Campbell, Karen Elson, u podu americanu Carly Kloss, u mudellu di l'allemand Lara Stone, l'alemanu Brigitte Bardot Anna Evers è a maschera italiana Givenchy Maria-Carla Boscono in 10 segundos in l'imagine provocativamente eranu piccati mortals (da lussuria à la mandibula), cù quali l'umanità hà cummattutu per seculi.

Leghje ancu

Quale hè quale?

Kate Moss, ind'i un vestitu russu francu, reincarnate in Lust, Carly Kloss in un vestitu d'oru colore era Greedy, Naomi Campbell (in u neru) introduttu Pride, è Lara Soun è Anna Evers (tutti in rosa) diventenu glutoniu.

Giordanu Dannu virtu raru da l'Enveja, Karen Elson fubbe ghjuvellu di l'Anger, è Lazy furiai Maria Karla à Bosbono à turnu blu.

In avanti l'oghje, tutte e foto cumprate u cartulare di u novu Yorku, è i video sò stati bè visibili da u 13 di ferraghju.