U vistitu di Miranda Kerr hè un esposizione di l'esposizione di Dior House di più in Australia

Uni pochi ghjorni in Australia, a Galleria Nazionale di Victoria hà apertu una esposizione interessanti. A so casa di a moda, Dior presenta diversi vistiti, chì hà creatu in l'ultimi 70 anni. L'avvene hè stata chjamata The House of Dior: settanta anni di Haute Couture è hè stata capace di attruvarà una quantità numerosa di fanni di sta marca, perchè a robba prisintata ùn anu micca solu u valore di u funziunamentu, ma ancu l'infurmazioni impurtanti nantu à quelli chì si prisintonu in parechji manifestazioni. U più gran numaru di persone riunite cù a so persona era u vestitu di u vestiti di u famosu mudellu di Miranda Kerr, chì hà pocu maritatu cù Evan Spiegel.

Miranda Kerr è Evan Spiegel

Miranda cuntò di i so cumpagni

L'armata di i matrimonii Kerr hè ghjuntu in l'esposizione in casa Dior à a dumanda di Maria Gracia Cury, chì hà criatu sta mo capitula. U designer in u vestitu hà capaci à hà spertu a so sofisticazione è a sofisticazione cun a sessualità. L'ind'i prune era chjucu chjusu, in ogni casu, chì chjò u persunale a figura precisa di Miranda. Per creà un vestitutu novu Maria hà piace l'orgonnie, u mikado è u tafettu di sita. Inoltre, u vestitu hè statu dicurutu cù bè chì anu parechji vaghjime di liri di a vaddi. A strada, tali elementi florali pòssanu vistu in a curuna di Kerr, chì hà adarratu a so testa, è hè stata fatta secondu a bocca di Miranda.

Maria Grazia Curie è Miranda Kerr

In una entrevista per a rivista Vogue, l'ex- bride hà descrizatu u so vestitu di a casata so:

"Dopu à u fattu chì aghju avutu travagliatu in u mondu di a moda per un bellu pezzu, pruvate nant'à un munzeddu di diversi vistiti. Era cum'è unicu articuli disinfestanti è vestiti di matrimonii, ma eranu tutti più sinceri, avaristi ancu dicenu libera è salvaticu. Ora aghju vive d'altre principiu. Aghjustassi è pudori, chì sò assuciatu cù l'eleganza. U mo stilu in vestitu hè issa assai influinzatu da e famose di e past years: Audrey Hepburn, Grace Kelly è, sicuru, a me avanna. Quandu mi fighjemu, u mo core sparghjera cun admirazione, perchè ancu in 80 stanu perfetta. Quandu a nanna abbanduneghja nantu à a strada nantu à questu sempre serà sempre pussibule vede una brusa bianca nera, una bufanda eleganti è necessaramenti i piu di scarpi in un puntu di u taccu. U mo vestitu di nozze hè in un stilu simili, ma ùn puderebbe crede chì l'avete adattatu à quellu assai. Sò locu nantu à u mo vestutu di notte è sò prontu per sparta a pace cun questa immagita bellezza cù piacè.
E vistutu di vestiti di Miranda Kerr à a Dior in Melbourne
Leghje ancu

À l'esposizione puderete vede parechje ponti

Tutta i creazioni di a Casa di Dior in Melbourne durà finu à u 7 di nuvembre. In più di u vestitutu di vestite di Miranda, pudete vede parechje altre interessante exhibitu quì. Per esempiu, l'audienzia serà presentata cun un vestitariu da Nicole Kidman, chì l'attruna manifestava à tutti nantu à a catifa vermella "Oscar" in u 1997. Inoltre, i visitori à l'esposizione sò capaci di divutu di e creazioni di Curie chì foru creati per Jennifer Lawrence, Charlize Theron, Naomi Watts è Marion Cotillard.

Esposizione La casa di Dior Tanti settanta anni di Haute Couture