U Patre Amy Winehouse hà cunsideratu a film nantu à a pocu affidatu

U Patre Amy Winehouse criticò a cinta bioggista cù a so mamma fatta, chì hè stata liberata questa edizzioni. Mitch Winehouse crede chì i scrittori di a film "Amy" cresce específicamente à a so dipendenza di drogu, senza dì di i caratteri pusitivi di u caratteru di l'artista.

Wrath of Mitch Winehouse

L'omu chjamatu a pelicula "Amy" perdubile è indignetui di vede, perchè ùn hè micca affidàbbili. Per rinfurzà a reputazione di a so famiglia, per vede altre aspetti di a so vita, hà pensatu à sparisce una nova biografia di Amy Winehouse.

Prima, ancu prima di a storia documentale hè stata liberata nantu à e pantaloni, a famiglia di u cantanti, videndu a versione di prufissione di l'opara, esprime scuntintizza cù i creaturi, cunziddi chì a film conta accusazioni incorreggi contru.

A sua volta, u diritturi Azif Kapadia riplettò chì u materiale avia passatu u prucedimentu di a coordenazione cù i parenti di i artisti, è ùn avianu micca altrimenti. Hà spicitatu chì a biografia di filmu hè basatu annantu à una centena d'entrevista cù e persone chì cunniscenu à u cantante in persona.

Leghje ancu

A morte di Amy Winehouse

Una stella cù sei Grammys hè stata data di morte in u lugliu di u 2011. L'attrice eccenzica di 27 anni hè mortu da un infartu di cori chì accorria l'embiu di l'alcoolate in u so appartamentu situatu in Londra.

Britanka hà sappiutu per allibbità dui discritti, uttenite 20 cuncetti diversi di musica.