Cumu spiegà u maritu?

À u principiu di a vita di a famiglia, a quistione di quantu rapidamente à spressione à u maritu ùn hè vera à mente, u freschezza di a relazione faciule micca trucchi innecessarii. Ma gradualmentu u sensu di novità sparisce, chì affettanu negativamente a vita intima di i cagiuni, è u sessu si fate un fenomenu pocu raru.

Cumu crià un maritu in u lettu?

  1. I spazii sensittivi supra u corpu femminili sò, sicuru, i genitori, ma ùn deve micca esse limità à i so carizzi. Pudete cumenzà a calviri di a testa è a faccia, trasfurmannu a vostra attenzioni à l'elegivi dilicati di u collu, a zona nantu à u spinu entre l'omopuli, chì falendu nantu à a spine à i buttigli. Ùn vi scurdate di a linea chì passa in meza di l'abdomen da u zitello à u pubis, è u corpu di e cosce.
  2. Hè impurtante micca solu ciò chì parte di u corpu elettu per cagione, ma ancu cumu si fate. In u vostru arsenale ùn sò micca solu e mani, utilizate i vostri labbre, lingua, capelli e bare chest.
  3. A meni, e donne pensanu cumu fà rende rapidamente un maritu anu livatu, ma ùn hè micca sempre necessariu. Pruvate per attruvarà u mumentu di l'iniziu di ezioni decisive, purtendu u desideriu di u vostru omu à u massimu.
  4. Quantu u fattu chì un omu precisa una varietà, cum'è l'aria, ognunu sapi. Ma per qualchì propiu, ùn tutti ùn sò in prumessu di prupone una cosa nova nantu à i so propii. Ancu s'è tutti i pussibbili imaginate sò pruvati, pudete sempre sempre fora di u lettu, pruvate una nova stampa per una sera, visitate una intima tenda, etc.
  5. A menzione doppu di u matrimoniu, e fiorità viaghjanu à guardà l'apparenza cusì intently, scurdendu chì per l'excitazione di un omu, una bella stampa hè assai impurtante. Cusì ùn avete micca mischjatu vestiti sexy per un pezzu tantu, da esse u tempu di ricurdà à u vostru maritu annantu à quandu cali chì a so sposa pò esse.

Cume à imitarle mentale u sposu in u SMS?

I manere di incaricà a scundizzioni in u so cumpagnu, è ghjè vicinu à ellu ùn averanu micca cuncetti spéciale, ma cumu per crià un maritu in u telefunu o l'SMS? Questa cumpagnia sarà più difficiuli, postu chì l'arma principali - u toccu, serà inaccessibili. Cusì avete averete imparà una voce è una parolla per esse dispunibiliate per un omu di distanza.

Hè u più duru di sceglienu e parolle ghjusti, perchè se questu hè a vostra prima eperazione, hè megliu cumenciu cù sms. Cusì avete averà tempu di penser à e vostre frasi senza rischià creendu un silenziu stomacu in u micció. Perchè u vulume di u messagiu hè limitu, pruvate fà senza preludie micca necessariu, volte vicinu immediatamente à i vostri brami. Pruvate utilizà expressioni, in una retazione positiva à a quale hè sicuru. Eghjugini specifiche di donne hè senza significatu, postu chì un omu serà piacevule cù un tic qualcaghju è affettuosu, è l'altri precisa esprissioni più richi per piglià u focu.

Un'altra manera di spressione à un omu, è alluntanatu da ellu à distanza, hè di chjamà è cù l'aiutu di a so voce creà l'umore necessariu. Perchè tuttu per passà bè, avete bisognu di travaglià cù a voce in anticipu. L'altri tonelli sò perceciati da l'aricchia maschile cum'è histericali, perchè se u vostru esattamente u stessu, pratica parlante un pocu calore, perchè chì a voce hà acquistatu noti sessuale. Prima, dicerete un pocu di frasi di sta voce, scrivite à u registratore è eseguite per esse sicuranu l'u tonu curretta di a vostra voce. Quandu tuttu saldarà, pigliarà senza salvà telefunu è chjama u numiru di u vostru amatori. Pudete dì à qualcosa in questu tonu, quasi tuttu sputiu sarà cum'è un capitu di un passatu piacevule. In una conversazione telefunale, avete più tempu, perchè pudete aduprà una conversazione cun una frase neutra, per avvicinà a essenza dolce di a vostra chjamata.

A più chjave chì avete bisognu à migliurà in l'affare difícil di seducerà u vostru maritu hè ellu à u mumentu giustu. Agree, hè inùtule inutilu di trasfurmà un stanchi è ughjettu in u lettu, cum'è sms di cuntenutu frìgulu, arrivatu à l'altitudine di u travagliu duru, ùn pruduceranu micca l'impactu propriu.