Vino di codre

Molti ùn arriscenu micca di u codice per fà u vinu per l'amarezza inghjennità di l'arbaltura. Ma, adendu cù certu cunsiglii, stu difettu pò esse diventatu un vincente significativu, avè ricivutu un zitellu diliziosu è originale cù una scelta peculiar. L'astringenza eccessiva di u zuccherinu pò esse misurata agghiuncennu l'acqua, è una cantità moderata di tannini solu benefiziunate u gustu di a vanda.

Cumu fà u vinu da quince in casa - una ricetta simplice

Ingredients:

Preparazione

  1. In casa, pudete apprezzate u vinu, fruttu di codice japonese, è da u cumunu. I frutti si deve esse tagliate in a meza, sguassate i cashi cù e manni è sguassate i zicchini. Per lavà u coddu prima di a preparazione di u vinu ùn hè micca cunsigliatu, è se ci sò impurità, hè megliu di simplificà limpi cù un colpu limitu.
  2. Ognemu i migliori di i frutti in u riti più beddi è dissemi a masse resultanti in un cuntainer esamelata.
  3. Portate l'acqua fridda senza fretto cù u zuccaru (250 g) è mischjà a massa finu à chì tutti i cristalli sò disolvi cumplittamenti.
  4. Pour l'uvinu dolce à a polpa di quince murmure è cunglite.
  5. Avemu una gasta cuparti di gaze cun un mostru in cunfigurazioni in u locu fridescu è lasciate da trè ghjorni, alloghju à a massa cada 10 à 12 ore.
  6. Dopu à u passatu di u tempu, filtrà u ghjente in una cutra di trippa o quattru cutterie è aghjustà appena.
  7. Scorredemu e strince, ùn avemu micca bisognu più di più è aghjunghje u zucchinu di liquidi in a buttiglia di fermentazione, misurendu u so volumi di antru è aghjunghje l'acidu citrique è 150 grammi di zuccaru per litru di materia prima. Ùn piacenu i pezzi più di u 75%, perchè ùn ci hè spaziu per spuma, libera durante a fermentazioni.
  8. Portonu in una buttiglia un segnu hydraulicu di qualsiasi disignu è fate a pratiche in un locu tranquillu è tranquillu in i cundizzioni di l'ambienti.
  9. Avà in dui setse, nantu à u quintu è tenthimu ghjornu di fermentazione, aghjunghje altre cinquanta grammi di zuccaru granulatu per litru di liquid. Per fà questu, fugate da a buttiglia circa trente centuxi millilitri di patata, dissolve u zuccaru in questu è pour a mezchemala in u fermentu.
  10. Dopu chì u prucessu di fermentazione fessi, fusione u vitellu ghjovimu da u sedimentu è sparisce u primu manifestu. Se u risultatu hè soddisfettante, aghjustemu u vinu nantu à u buttigliu sottu à a corda, appughjata nantu à u fucile è hà da esse insistente è mantene da un minimu di quattru misi.
  11. Se u vinu è troppu acidicu per voi, aghjunghjene un pocu di zuccaru, permette i cristalli dissolve, mette l'buttiglia sottu septum è solu dopu valdi per u crescenu in i navi dispostu.