Tombi di i rè


Se decide di visità Cipru , a storia antica chì attrae veramente fanni di l'artifacti, recomandà visitarà a grande necropolis situata à 2 km à u nordu di u famusu portu di l'isula di Pafu . Invece questu queste u cumunità memoriale hè cunnisciutu da i turisti comu "e tombi di i re di Ciprus in Cipru", i stòrici ùn anu micca sicuru chì solu i re sò intarrati quì: dopu à molti milani ùn hè micca pussibule di esse pricisamenti chistu.

Chì vale averisce infurmatu di i turreni riali di Cipru?

A maiò parte di e tombole sottu sò data di u 4 ° sèculu. AC Hè cunsigliatu in u roccia è, quandu i circhuli suggerenu, servinu com'è postu di restu per l'aristocrazia è di i funziunarii sustinienziali finu à u seculu III. n. e. A maiò parte di e tombi sò imbeaghjetti cù elementi di decoru, di i quali sò domicchi murali è culori doriu. Certi tombi sò rializati in u roccia è s'assumiglia una casa normale in l'apparenza. In u muru di una di e tombi più grande di i re di Ciprus in Cipru hè un arme di arme cù un'agullu ducupatu chì era un simbulu di a dinastia Ptolemaica. Hè cresce ancu chì questu fito in i tempi di u regnu Rumanu era un refuggiu excelente per i primi cattolici.

Ogni postu di a necropolis piace una zona di almenu parechji cintunarii. U territoriu nantu à quale si trovanu i tombi sò vallati.

Frà i fatti più interessanti circa i tombi di i re di Cipru, avemu nutatu i seguenti:

  1. Tutte e tombi sò cunnessi da una reta cumplicata di junceri è scala, cusì avè attentu per ùn spiegà u bonu.
  2. I so funerali copiatate accurately l'abitazioni di i rè è a nubiltà lucale, sò furnuti cù i so stelli è sò impannati cù colonnade è sculture. In u centru di u cumplessu hè una larga zona.
  3. I primi cristiani, chì si scupreru da a persecuzione, partianu un ricordu di elli in a forma di pitture murale è crucii.
  4. Solu dui tombi stanu intactu, mentri u restu hà patitu significativamente da e mani di i vandali.
  5. Una di e fossa servite com'è una capella, è in u Medievu a ghjente hà ancu campatu in parechji tombi.
  6. L'architettura di e funerali sò assai impressiunanti: certi caverpi parevani più altu di l'abitazioni lucali.
  7. A necròpuli nustrale in u mumentu hè numerata per faccià più faciule pè i turisti per truvà u locu. I più difficiuli di passà per e catacumbes sò i numeri 3, 4 è 8. Dopu intruducendu qualcosa di e tombi nantu à una scala di pietra scurciata da cullezioni in rocci, vi venerà i nicchie cù i corti enterrati, cù chì sò stati cavità è costeria.
  8. L'ingaghja versu e caves sopravivuti viaghja com'è un passaghju rectangular o stante o una apertura di a roccia.
  9. Pudete date u funestu deve a una manca d'arcuni ordinale, chì hè spessu marcatu cù l'estigma di un attellu di pignulaghju.
  10. In certi tombi ci sò cambte cerimoniali speziali destinati à offerazioni à u mortu in forma di latte, olii, meli, acqua è vinu. A scumpetta hè spessu stata cun un guezzu particulare, in apparizione similar à marmurale.

Cumu ghjunghje?

Ùn hè micca difficiule per vene à i tombi reali. Hè nantu à a periferia di u Novu Pafu vicinu à u nord di u Nordu di Pafu in una direzione nordestu da i mura di a cità. Circumferente in u busu 615 stoppuli. Quandu travaglia in visita turistiche, vale degnu di piglià i prudutti cun voi: ùn sò micca cafbi o snack bars vicinu. Hè megliu visità u postu di funebri in a mattina, chì pò esse troppu caldu in u ghjornu.