Storia di decoupage

A decoupage popularu, questa hè a tecnica di l'articuli di decorazione cù mudelli articuli o ornamenti, o più di verniciusi per a durabilità, inveci di razzioli. Allora vi cuntene à breve da a storia di decoupage.

Storia di a tecnulugia decoupage

Ci ponu dì cun fiducia chì a storia di decoupage hè longa è interessante. Li nomadi di Siberianu orientali accuminciaru a decorari stu modu di funerali in u primu locu. Cchiu` appressu, sta tecnica hè stata prima adutta da i campagnoli chinesi, chì si caccià e caselletti da i casali, linternas è i finestri in u 12e seculu, è da quelli paesi europei.

A storia di u sviluppu di decoupage per una forma di l'arti principia cù a Germania, induve in u XV sèculu hà imbruttatu cù imaghjini di u mobili. Dopu decoupage gradualmenti hà cuminciatu à participà à altri paesi. In Italia, fù chjamatu l'arti di i poviri. U fattu hè chì u paese avia mobili di moda da u Giappone o di a China cun incridenti in stili asiatica. Era difficiuli di ottene una cosa. Ma i maestri veneciiani anu un modu di scatula in l'imitazioni di u stilientale orientali, cumprendi i dibarendu pastificati cù parechje stale di laca.

Hè assai populari era questu artu à a corti di Luigi XVI, u re di Francese (XVIII seculu). U ricunniscenza di decoupage in l'Inghilterra hè in l'era vittoria (II a mità di u XIX seculu). À u stessu tempu, a tecnulugia s'hè addivintata assai, si pudia dì, ancu a massa. Dopu à a Prima Guerra Munniali, a tècnica addivintau un hobby accicate per i dui o residenti di i Stati Uniti.

Ma in Russia, decoupage otteneu popolarità solu à u principiu di u XXI seculu.

New tecniche in decoupage

Avà, parechji novi mètudi anu aghjustatu à i metudi tradiziunali di sta tecnica. Cusì, per esempiu, u novu in decoupage pò esse chjamatu l'adopru di servitori di tremente cun dipinti (tecniche di napkin). I tecnulugichi di l'informatica permessi per creà mudili tridimeneii, cumu stampate micca qualsiasi foto chì ti piace per i vostri creazioni. Carti di decoupage massivamente produttu, chì hè, dispostu per travaglià nantu à una figura di carta stampata.

Inoltre, dispunibuli ind'i medii specializate (prima, pittura, paste) permettenu di coperà a decorazione cù quasi ogni superficie.