Autunno, articuli di i ligumi

Autunno hè un tempu maravigliu per preparà a natura per u restu di l'invernu. I giardini di Dacha cuglieri è cogliu per u futuru usu per l'inguernu chì venenu, è i nostri zitelli andate à i scole è i giardini. E chì in settembre facenu in l'istituzione di i zitelli à u primu postu? Hè bè, articuli fatti di fiori, foglie è legumi. È se i vostri figlioli ùn anu micca vechja di trattà dinle cusì nantu à i so propiu, definiscemente a dumanda à a vostra aiuta. Hè impurtante ùn caccià u vostru zitellu in u fangu, vi offre alcuni idee per l'arti di u vaghjimu.

Maestru diventate diverse oggetti è figuri, sdegnu à sta occupazione è u zitellu. Questu serà assai utile, perchè cusì persone perfezziunate l'habilità di u mutore di e mani, sviluppà l'imaginazione, u pensamentu imaginariu, formanu un gustu artisticu. Inoltre, hè impurtante di ricurdà chì e verdura hè un prublemu naturali sicuru, perchè ùn sò micca teme chì u zitellu averanu cù sustanzi aromatichi è di respira voce tòxica. Un'altra grandi addition à l'articuli per u vaghjimu di i vegetali hè pruduzzione. Cusì, per fà una attività di sviluppu interessanti cumu cun un zitellu, ùn deve micca bisognu di gastru, perchè i patati , a zia, u zucchini è a col è sempre in casa.

L'artisgianali di i vegetali: dachshund da l'ashlera

L'aghjuli - micca materialità tipica per l'articuli, perchè avè prontu per u deterioru è u pruduttu perde u so aspettu. Ma, prubabile, micca più veloce chì u zitellu pridicheghja interessu. U so significativu plus hè a dulcezza è a manichezza, chì faciule più faciule per u zitellu à processà.

Allora, una grande cagna di brunetta d'u brunzu seranu un corpu di cane. Da l'altru cut off the end, about 4 cm long è dividite in 4 parti equitivi - questu seranu a partita di u nostru impositu. Da quì sopra a purtaglie a pelle per esse più convenient for attachete à u troncu.

Avà, piglià a faccia di u cane. Per fà questu, pigliate l'altra parte di l'alumina, induve a cuda si trova, ancu 4 cm in longitude. Seccare a parti saliera di u spout accurtu è tagliate u tagliu cù un tisei - un fogliu hè acquistatu. U tornu, "occiput", parte di a testa pò esse coperto cù un pezzu di pelle d'albergine, fissatu cù un pappellettu. Pruvate per fà chì e polpa bianca ùn hè micca visibili. Aghjunghjia ancu u spechju di u ghjacumu da a pelle. Per dà a forma di a ghjustizia ùn sarà micca difficiule - l'albergue sò cuticati cun tagliu. Da i piu di pimenti nìvuru hè pussibule di fà l'occhi - u cane sarà, cum'è vivu. Finalmente, u tocco finitu hè l'assemblea di l'articulu. A cuda è i gicchi di u ghjacagnale sò assuciati à u corpu cù un piriudu. L'aranciata d'arghjentu cumpostu di i zitelli dachjate hè prestu.

Cumu fà l'articuli di i ligumi è altre materiali naturali?

Da culola, a fugliale di piume, calabresi, prugne, meloni, cibo fresche di muntagna - rosso è bagnu, canu pò esse fatte un ritrattu scultori di u cullettivu. Comu materiale d'accessorii avemu bisognu di plastilina, spaghetti, dipinti, filamenti, di carta colore.

Curà di travagliu:

  1. Per a basi di l'articuli nasciamu tutta a testa di col. Prima facemu l'ochji - i tagghiamu di carta culurata. Comu pupulari, pudete piglià bacche chokeberry, è riparisce l'aghjustizza tutta pò esse spaghetti. Da e manni di foglie saranu belli cilesti grossi.
  2. Rowan di fraschi di fila di filu di cobre è fate assai aranci. Da e sumenti di una zucca, un melone d'acqua, un melone è una plastisina, hè pussibule di custruttà interessanti ornamenti per una attrazzu.
  3. Comu un pappu pulitu, u bagnu di u cane rose perfettamentu.
  4. Smile, ancu e ardenti, vi custruurem da una carica di muntagna strung in un wire.
  5. U toccu finitu hè u perli, chì si trovanu sò fatti cù filari è baga. U bonu autumnu hè prestu.