Costume di u Kazakistan

U costume di u Kazaku hà una storia larga longa, chì data di a fine di u 15 è 16 primu seculu, quandu i valori culturali di i Kazakhs è i so modi di vita eranu furmati.

Storia di u costume di u Kazakistan naziunale

L'attire tradottu Kazaku hà cunnisciutu parechji cambiamenti, è in ogni casu, influinzati da alcuni altre persone. Prima di u II seculu aC l'antenati di i Kazakistan vistutu vistimenti di furia è di culore. Ma allura l'animali era sustituitu da u polychrome one. Ogni tessili distinti à u paniù u pilatu è sò stati utilizati: robba, feltrata è impurtati i materiali: sita, brocade è velu. A funzione principale di questu stile hè a presenza di elementi decorativi è ornamenti in issi pupulari. A furmazione di u costume di u Kazak era più influinzatu da i tatari, i Russi, i Turchi è i Asi Centri. U tradimentu di u casalettu di a donna fù diventata più attraente, u vestitu in u cinturione hè strutu, è a fasa fucilò cù frills. Un collarlu turnariu.

À a fine di u XIX seculu, u populu di u Kazaku eranu digià vistimenti tutale di u so tela di cuttuni, è i pani ricchi anu permessu di stissi è di più materiali rifiniti.

Description di u costume nazionale Kazak

U costume di e donne hè stata determinata da età. Bastamente, i vestiti di e donne custituitu di una cammisa di coletta chjamata "keilek". I ghjovani facivanu vistutu lustru, cù frills e flounces - "kosetek". L'ornamenti adornate micca solu u fondu di u vestitu, ma ancu e manichi. Per usu di u ghjornu usatu e tessuti prezzu, per i festivi - caru. Nantu à i vestiti, una chaqueta di doppia cara era sempre stata postu, chì era strinte in u cintura, è estende finu à u fondu. Camisoles eranu tutte e manichi, è senza elli è avianu un ornamentu di Kashan Kazakhstan in forma di brodite cù filamenti di u doru. Inoltre, a camisole puderia esse decorata cù un perli, un frontiale, stata cù lurex. E donne facenu camisole brillanti, adulti - culori scuri. Anu un elementu impurtante di l'attire eranu i pantaloni "dambal", chì eranu weari sottu u vestitu. In tempu frescu, e donne puderanu chjappà un shapu - una robba curretta cù manga longa chì era purtata nantu à u vestitu.

Ogni ragazza era aduprata un capu "taki". U toccu hè stata deceta cù parechji lavori ghjinanti, perli, perdi, ghja d'oru, è ancu nantu à u caprettu, era una cima di piume d'un òloch, chì servia cum'è amuleto .

U costume di una donna ùn anu micca diffirenti da una picciotta di a zitella solu da u so toccu. A lu casamentu, una cappucciu cunica fattu di tela era stata annunziata, righjunghjendu una altezza di 25 centimetri, in cima di u quale era postu nantu à u "saukele" chì righjunghjenu à una altezza di 70 cm. Doppu a matrimoniu, una donna devia portà un pappagallo biancu - "sulamu" o "kimeshek".