Bjørlandandet


Svezia - unu di i paesi più belli è interessanti di u Nordu di l'Europa, chì hè cè famuzu per i so attraziali naturali è di l'aire cristaline. Malgradu u mudellu mudellu, nantu à u territoriu di u Regnu, sò circa 30 parchi naziunali , ugnunu di quale si meriteghja assistenza particulari. Avemu torna in un passageru per u percorsu di a muntagna di u famoso Parc Björnlandet, acquistà cù l'abitanti è dicenu cumu per arrivà à questu locu magicu.

I fatti interessanti

U Parcu Naziunale Björnlandet (Björnlandet) hè situatu in u sueco taiga vicinu à a cità di Fredrik, cumuni d'Osele. A riserva hè stata creata in u 1991 cù l'obbordu di preservà u più grande di u pinu in Svezia. A causa di i peculiarità di u locu à u pede di a muntagna scandinava, u parcellu hè protettatu da i ventuli severi è di l'intensità di precipitazione, cusì u clima in questa regione hè temperatu - cun un invernu frizzatu è caldu estiu.

Hè curioso chì in tuttu u parcu naziunale ùn anu truvatu tracci umani, chì indican chì Bjørnlandet hè statu priservatu à questu ghjornu quasi in a so forma originale.

Flora è fauna di u park

D'interessu particulari à tutti i turisti hè a flora è a fauna di a Riserva Björnlandet. A zona sana di u park hè taiga è si compone principalamenti di pinu è spruce. A causa di u fattu chì u pinu hà una struttura sporchula di corteza, sta pianta cuniferu hè menu dispunibile à i foglie è pò esse truvatu più frequentu in a prufundità forestale. Spruces è in a parti di u fiumu sò più spruce cumuni. In u territoriu di Björnlandet, ci anu ancu un gran numaru d'altri arburi è parechji arbusti, cumpariscenu l'alti, u bedridine, u felce, u blueberry, u majnik, etc.

A sua volta, u principali rapprisentativu di a fauna di a riserva hè un castor ordinariu, pudete pocu vede in i boschi d'alce, pezzi bianchi è amarizza. Inoltre, u territoriu di u parcu hè diventatu u paradisu per centosi anni di spezie d'occhi, di i quali a più cumuni sò u boscu di bassa, l'ajaccio d'oru, ciorpi, chaffinch, forest shevritsa è yurok. Una sorpresa bellu per l'ornitolooghi è l'abitanti citatinu sò l'oppurtunità di studienti pumati, senza abbandunà Björnlandet, perchè in questa regione ci sò circa 5 spezie distinti di sta famiglia.

U migliori di u viaghju

Ogni staghjoni in Bjørlandandet hà i so vantaghji:

  1. L'invernu hè un bonu tempu per visità u parcu naziunale. Malgradu à a curta durata di u ghjornu, assai turistere vanu à a risorsa in questa stagione, quandu u chjaru di luna pò esse cusì luminoso chì pudete ski senza ilezione addiziale è fate l'altezza di foto di boschi cubbi d'alba à l'alba.
  2. A primavera hè un periodu quandu tutte e salvezza di a vita, è l'arbureti acquistate un rico tinte verdi. A questa ora di l'annu, hè megliu d'observà i mamistimi, ma ùn si scurdanu di u primu fiatu, quandu u passaghju à u parcu pò esse chjusu.
  3. L'estiu hè un momentu favuritu per l'ornituloghi. I posti megliu per osservà l'acelli sò vicinu à u Lagu Angsjön è in i strevi di Ansjöbäcken è Björkbäcken. À a fine di l'estiu, principia a stagione di bacca.
  4. Oghje hè u periodu più brillanti è culuritu chì quandu i fiure è l'arburettate cumincianu cù parechji culori. L'alchimies ùn cessate di fighjà, l'aria addiventa fresca è neta, è parechji ghjunti sò à u moose. In più di a caccia, in u parcu pudete escalate a muntagna è diventene u paisaghji di u boscu biddanu.

Reguli di cumpurtamentu in Bjørlandandete

Pudete vede a lista completa di reguli di cumpurtamentu nantu à u territoriu di l'area protetta à l'intrata di Björnlandet, in ogni casu, tutti i visitori chì visitanu u paese devendenu sapè a lege basca di l'Svezia.

Parco permette:

In u territoriu di Bjørnlandet hè pruibitu:

Cumu ghjunghje?

U megliu modu per arrivare à u Parcu Naziunali di Björnlandet hè nantu à u vostru propiu o un caru pagatu . Dà direttamente da u paese di Fredrik à a riserva porta una strada per a quale pudete alcuni a l'entrata principale. A distanza tra u setticu è u parcu hè 46 km. In u listessu modu, hè pussibule acquistà di altre città: da Osel - 44 km, da Umeå (centru amministrativu di Västerbotten) - circa 150 km.