Hè pussibule di lavà a pelle?

Guida d'Artic, fox, mouton, karakul, sable - pari chì puderanu una rilazioni? Iè, chì tuttu questu hè u furu chì ciàcenu in a staghjunazione fridda è dà l'unicu incantevule di e donne di l'inguernu, è u vestitu di l'omi. Agree, quandu a strada hè una donna elegante in un capru chinu vurpi brillanti, l'ochji ralegra. Ma chì u capru di lussuria hà cambiatu, hè necessariu di sapè cumu seguitanu. È oghje avemu da parlà si hè pussibile di borra fur naturali è artificiale, è se fussi, cumu fà.

Hè pussibule di lavà a fur naturali è artificiale?

Ùn ci hè risposta senza dubbiu per questa domanda, postu chì a struttura è e funziunalità di a pelle di naturali è artificiale diferenze sustancialmente. A basa di furna naturali da a natura hè impregnated di u grassu d'animali, chì dà l'elasticità è di prisirvà da a penetrazione in u masdra di l'umidità eccessiva. Se un capeddu fur naturali hè lavatu in u sensu di l'usu, tutta a prutezione di u grassu lasciarà, chì guverta a perdita di a basa è a perdita di pelle. In ssu curtu, u lavatu umitu umitu cù l'usu di powders è sapi di e cose fattu di fur naturali hè cum'è a morte.

Ma nantu à a quistione di se esse possibbi di borrar fur artificiale, risponde: hè pussibile, ma cun ferma cura. Quandu un detergente hè megliu di sceglie un shampoo di qualità. È dopu l'aclaramentu, ùn lascià a robba purcina, ma spalle è bè cù a tela di cuttuni. Alcune prodotti faciani di fur artificiusu pò esse lavatu in una màquina d'escriure in un modu delicatu. Ma in ogni casu prima di u processu, hè necessariu di studià a tag attribuita à a cosa, nantu à queste pudete leghje infurmazioni permissibule.

Cumu lavu a furna naturali?

Ora cunzidiràvanu l'opzioni per lavurà a furna naturali. Comu chjamatu prima, ùn pudete micca sottumettenu à un lavatu umitu per sempre, ma ne vuciu, ventileanu, seccenu è pudè pienza. Ma prima di salvà u furore naturali, verificate per forza per l'applicà à parechji lochi di a basa uni pochi di fugliale di una soluzioni aqueous di shampoo è ammonia. Per 50 ml di acqua calenta, piglia una gościa di shampoo è 2 zuppi di ammonia. Dopu chì a suluzione hà sappiutu, tira a pianta cù i vostri mani, siddu ùn si move, pò pudè segui bè cun "lavatu".

Comu "cleanser" per lavà a furna naturali, pudete aduprà mancia, pappaggiu, talc o pura fècula di patata. Pouru qualcosa di i pruduzzioni pruposti à a bacinu è, avè manghjatu a mantellu di pezza, cura cù cura è cura di i siti contaminati. Allora pigliate a cosa è allughjà à l'ombra per secca. Allora, cun un sbagliu rasata, riniscite a cura u "pollu" è pittene a fur. U risultatu serà piacevi. A strada, se si sbagliate nantu à a prutittura suppressiva di pilu biancu, anu travagliatu ancu i metudi descrizati supra. Per fur artificiele, pudete ancu puru l'amonia è u zitellu di limonu diluita in l'acqua. In generale, pruvate, è lasciate i vostri pelli sò u più.