E ind'i vestiti di donna inverndu

Ogni donna voli sempre è cume - vede bè, in moda à vestisce, cause admirazione! In ogni casu, quandu invida in l'invierno, è ci hè una quistione difficili nantu à cumu di cullà a ropa invernale. A stagione fredda, quarchi, fa scurdari di bellezza, assai preoccupariate solu u caldu. Ma questu anni u tuttu hè cambiatu: grazi à l'sforzi di i disegnaturi muderni, u cullezione invernale di e roba di a donna permette una donna ùn solu per vistimenti in cunsulazione, ma à u listessu tempu si ferma com'è brillanti è impressu!

Moda Trends

Moda invernu moddu per i zitelli, prisentatu da questi marzu di u mondu cum'è Emporio Armani, Burberry Prorsum è Emilio Pucci, ùn esclusa a prisenza d'un capeddu cortu. I mudelli femminili è eleganti ùn solu ùn sianu chjami, ma aiuterà u 100%! A varietà di culori, a presenza di una stampata cusì è a dulcezza di i tessili, tuttu questu - Bottega Veneta. L'indimentu di l'indi di l'invintu più altu di stu designer hè solu un truvatu per quelli chì preferenu sempre sempre in alta.

L'indimentu di u lussu di u lussu di a donna hè ancu dinò questu annu. Per vede dinò, fighjate à a ricerca da Helmut Lang. Chicchi è mudelli extravaganti di capo ghjiorri fatta da un famusu disignu di moda, ùn avè micca aiutu à tutti i zitelli, ma se ti piace à esce da a folla è vede l'uriginale - quandu avete qualchissia qualcosa per vede è chì pruvalla.

Stile francese

Ogni sapiulu chì in Francia, e fimmineddi sempri di modu modellu è eleganti. Per quessa, hè abbastanti pertinente di dumandà cumu si pò vede in Parigi à l'invernu. A Parigi hè a capitale di a moda di u mondu, a maiò parte di i manifesti sò tenuti quallà, cumpresa di l'altri affare, hè a Francia chì si trova a casa di a maiò parte di i figuri più eminenti in a industria di a moda.

Fighjendu a tendenza di a moda in u mondu sanu, pudete vede parechje spiunanti scucculò è più piacevuli, in ogni modu, anche tutti i pezzii, in a vita cumuna ordinaria a più parte europea, cumpresi i francesi, vestiti assai risolutamenti è ancu modestosi. Questu ùn significheghja micca chì ùn seguite micca a moda, hè solu l'estilu francese è l'eleganza, enfaticendu l'educazione è l'aristocrazia.

A vista di vestisce in Europa in l'inguernu, cumencia à capisce chì stilu veru è una moda vera hè micca solu ciò chì vedemu externu, ma ancu ciò chì avemu sienti internamente. A nostra percepzioni di u mondu, l'educazione, l'intelligenza di u mondu hè tutta a parte di noi è se vulete mantene l'attuale, devimu migliurà è pruteghja micca solu per fora, ma di manera amica.

Moda finlandese

Tuttavia, tornammu a discussione di e tendenzi di a moda 2013 in u mondu. In più di Francia, ci sò altri paesi chì ancu pruvate di mostrarà a so individualità è di sparte una visione per a moda! Pigliate, per esempiu, Finlandia. U vistimentu di e marino invernale finlandese sempre hà attatu l'attenzione, a produzzione di stu paese hè famosa per a so alta qualità. In Finlàndia, cum'è in parechji paesi europei, ci sò ancu modelli famosi, chì anu capace à ottene ricunniscenza è rispettu in u mondu. Pigliate, per esempiu, un talentu designer di a Finlandia Samu-Jussi Koski - in u 2012 hà guadatu u Premi d'oru Hanger Award as the best fashion designer of the year. Addivintò u creatore di a famiglia di i vistimenti di e donne chjamata "Samuji".

A risposta di a question di cumu vistia in l'invernu, i disinazioni finlandesi ani offerta à vede i so novi creazioni. Pigliate, per esempiu, Mirkka Metsola - una marca chì hè nata in pocu tempu, ma sviluppa à a stessa volta assai rapidamente è dinamica. U designer hè assai dispiacatu à i currenti moderni è sottucultorii, cusì in u so travagliu pò truvà spessu una cosa informale è chocante.

Uni pochi cose assai piacevuli per u vestitu di l'inguernu hè ancu offeratu da Minna, una ghjovana finita chì hà sappiutu a trasfurmarà a so passione in un affari bastanti lucrativu. U talentu innatu è a fantasia fantastica di stu ghjovanu disignatore fù avvezziatu da molti pubbliczii di moda. E so cullizzioni di vestiti anu publicatu nantu à e pagine di Elle, Cosmopolitan, Vogue, Easy Living, etc. Questu annu, Minna prupone i so aderbuli una cullizzioni bassu culore in culori scuri.

Selezione di vestiti d'invernu

Allora, cumu vistutu bonu in u invierno? A risposta à sta quistione pò esse assai diffirenti. U vestitariu deve esse elettu da secondu u tipu d'aspettu, u statu di salute, a situazione finanziaria è altri fattori. Per esempiu, per i femini diretti, ci sò e venditi induve l'indimentu di e viddani di l'inguernu di grande tamene vende. Quandu u so vistimentu di a so vistita cun forti formi grandi, u designer tene pocu quantu a dimensione di u pruduttu, ma ancu u so stile, chì a donna ùn hà micca solu l'aspetta bella, ma ancu di pudè escizzà dinò l'vantaghji, mentre chì oculta i disvantages. Per questu, inseriti, sculture, apicultori à u livellu di siti impurtanti, ecc. Sò ancu utilizati.

A quistione di a manera di vestitu imbrata in l'inguernu, a risposta serà a stessa - vai in una magazzina specializata, ma ricurdate chì deve prestu una cura particulari à a qualità di l'articulu compru. In u invernu, u clima hè mudificate, ma raramenti hè cale. I diseggiani avvignenu à e donne chì ùn anu abbandunà u bellu, perchè sempre pudete seguità a moda. Questu anni hè un mantellu pertinenti assai, in particulari cù insercenti per u pelle. In questu un pruduttu, pudete micca esisterà micca, è mi prutrarà solu.