Ficus Benjamin - signalli è superstitions

In u populu, u ficu hà una relazione duppie. Certi anu cunsigliu assai utili, l'altri crèdenu chì face un disgrazia. Di sicuru, micca tutti i signols è i superstizzioni supra u ficu di Beniaminu, quella dì chì sta pianta hè più spessu cultivata in casa o si usa per adoratu uffizii, viste u benchificà. Inoltre, ancu i so duttori ricunnosce a so utilità.

Beneficu è dannu di Benjamin Ficus

Sta pianta ùn hè micca ingannuta sceltu com'è una pianta dicurativa. Hè veramente assai bella è pò aghjustà facilmente un ingrossu intruduce. U so apparizione pari un picculu fuscatu di l'arbre cù foglie foglie di punta. Molti apprizzieghjani è per proprietà medicinali, chì confirma a medicina tradiziunale. Per esempiu, u so extractu hè aghjuntu à i medicazione da mastopathia, a prevenzioni di mioma è i fibruidi, radiculite è artrite.

U valore di a figurina di Benjamin per a casa hè ancu diffìcili di sopravalutà. Dopu tuttu, in casa, una varietà di tinturizazioni è trimmings da a listessa mastopatica sò stati preparati da ellu. U zuccaru lattitu cungiatu di a pianta facilità à l'aiutu cù i matematichi, per u listessu propiu pudete usà una massa di foglie di purcina, chì sò aplicati cum'è cumpressa. U zuccaru Ficus hè ancu usatu in a medicina famigliali per u trattamentu di l'hemorrhoidi, furunculiu, tumori in bocca è simili.

Signs è superstitions per u Ficus di Beniaminu

Ci hè parechje signatchi boni è cattivi signali di Benjamin Ficus. È micca solu trà e persone russu, ma ancu in altri paesi. Dopu tuttu, sta pianta era purtata in Russia u pocu tempu, ma, per esempiu, hà cunnisciutu in Cina è di Tailanda da l'antichità è hè ancu veneratu comu sagru. Cusì i Cinese sempre aghjunghje ficus à i so parenti per una data significativa, a maiò spessu per l'anniversariu. Hè cresce chì a pianta prupone i so proprietariu parte di e forze vita è i carichi cù vivacità. Per u Tailandese, u ficu di Beniaminu hè in generale un simbulu naziunali, cum'è si trova in i bracci di u so paese. È u rumore populari dessi chì a pianta hè capaci di prutegà contra u spiritu malu è per carica l'aria in l'ambienti cun energia positiva.

In a tradizione slave, u ficu hà una reputazione contradictoria. Perchè ellu hà fogliosità di cera, era spessu associatu cù a morte. Hè stata creuta chì a pianta chì si stà in a casa hè capacchie di pruvucalli disputi , cunfronti di famiglia, causannu a malatia. Ma tutti cambienu in i tempi Sovietsi, chì neganu i vestiti di u periodu prulirirevoluzionariu burghese in tutti i so manifestazioni. Dunque, i supersettiche assuciati cù ficus, cuminciaru à esse pusitivi. Era prestu benintrettu in casa per i citadini ordinarji, è in l'istituzioni statali suvietichi, diventò un elementu integrale di u decoru. Oghje, parechji sò cunvinti chì ficus pò porta a bona furtuna, è e parenti senza figliolu aiutanu à diventà, finalment, i genitori. Sì pettite nantu à a cucina - a ghjente a famiglia ùn mai avè bisognu di fami. E u più splendidamente sò e so foglie, più grande a fortuna avevamu tutti i membri di a famiglia.

Pudemu sempre Benjamin Ficus in casa?

Sparti l'indicazione contradictori in quantu à esse ancu pussibule di mantene Benjamin ficus in casa, sta pianta hè sempri cunsiderata più utile di quantu dannusa. Crea un ambiente cusimano, purifica l'arghjenu di i microbichi, è sàgni cù l'osigurimu. Hè contraindicata solu à astmatique è quelli chì anu allergiunatu.

Ma per puderebbenu benifiziu i ficus, hè necessariu di piglià a cura è bè è regularmente. Inutile, ellu hà da esse rimindu à e foglie, chì hè cunsideratu un signu assai mala. Per principià un novu ficus hè necessariu cù a rispettazione di i rituali obligatorii: quellu chì hà abituutu, hè necessariu di cumprà solu nantu à a Luna crescente, paghendu un certu numeru di denominazioni monetarii. E se a pianta hè accettata cum'è un donu, duvete dettiru un numeru sferenti di picculi muniti.