A più vistioni di moda 2014

A cullizzioni di robba in famosi casi di moda, prisentatu in u 2014 in i reticci di u mondu, permetteunu i fanni di a so maiò di a so maiò di decide comete a vestizione di più moda di l'oghje. Un caleidoscope di stili è cunghjunsi inespettati di textures, eleganti simplicità di cutte è di lussu di motivi bizantini, eclecticism e multilettu - tuttu questu cumplicatu in a nuvola di "a ropa più modesta di u 2014".

I stili più modesti di vestizione 2014

A moda 2014 possa diverse tendenzi stilìstichi principali. U ropa di moda di a donna pò esse realizatu in una varietà di stili. A popularità tradiziunale hè apprezzatu da u stilu cummerciale classico. I tendenzi di sta stagione in i clàssici cummirciali sò midi-faldi è tutti i tonalità di grisgiu. In parechji modi di colti di sta storia, pudete truvà vividi exempli d'un stile retro d'una larga scala ampla: da l'anni 20 à l'anni 90 di l'ultimu seculu.

Ùn vulemu piglià a pusizione di pusizzioni di un cache acunate è brutale grunge. Quistata in a tendenza di militari (siluette di coats, colu camouflage nantu à i pelle è prudutti di i pelletie, i scarpi di l'articule è in i chjassi di corrugati). È a rellevanza di e tendenzi sportivi in ​​questu annu permettenu disinfestante per combine u piu di stu stile ancu cù vestiti cocktail.

Ropa di i più modi

Ùn hè tantu difficult to look stylish and stylish this year - basta à utilizà in u vostru uttinu un mudellu di attualità chì incorpore a quintessenza di i tendenzi di a moda di u 2014.

In termine di cut in favori, l'eleganti simplicità di e linii. I peculiarità è l'uriginale di i vistimenti di più moda sò attaccati à l'usu di drapes, cutouts anormali, elementi di assicurità (in tagliu è di culore), materiale naturali d'alta calidad. À a cima di a moda, u pelle (vestiti, ghjiorri è cimi da questa materie adornanu parechji modi di modu), lace (è cum'è materia prima, è in forma di decoru), tessuti brillanti di sfumature metalli.

I culori più modesti di a vestizione 2014, cumpresu in u top ten, rapprisentatu da l'Istitutu di Color, tendenu à i sfumaturi naturali. Autunno-gialla è una ombra di mushroom verde, un cafè restituitu è ​​toccu u tulipanu là di fiancu à u liceu cù l'aranciu, u limonu è u culore di pienba di cayenne. I critichi bianchi è bianchi sò ancu in moda, ma i capulavori assuluti di u culore di questu annu sò saturatu blu ("sante miconos"), verde esmeraldale è una sombra di grisa, chjamata "turbulenza" è assuciata perfettamente cù a maiò tenie tenie.