Cumu per blanchi i cortini in casa?

U tempu vene, è ancu u più puri tulu ghjente si mette in un bicu è un disgrazziatu chì hà bisognu di lavare . Per quessa, cù u prublema di quantu esse megliurà e vostri cortina di nylon in casa, primu o dopu, tutte e vinu di i vignaghjoli sò venuti. Intendemu di dà l'esemplari più reuti, chì avà digià aiutatu à trattà stu cumpitu cumuni per assai donne.

Cumu a blush tulle curtains in casa?

  1. Un prugrammu simplici è effittivu per a purificazione di i purcelli hè fatta cù l'aiutu di u salitu cumuni. Prima, avemu benzu a tela in acqua calenta nantu à u pavimentu di u veru per fà più elàsticu, è ancu di megliurà i rinfrescenu a tela sottu u grigiu, svestitu cù ghjetti d'acqua. In seguitu, disperse in un bacinu cù l'acqua di ferita à 250 grammi di salinu è detergente in a quantità di parechji culloca. Hè necessariu di mischjà a suluzione è tene u tulle quì da 12 ore. Ci ponu esse solu per lavà l'scuma, secca a cortina, è poveraghju u locu.
  2. Eccu aghjunghje un modu bonu è efficafanu cumu per bluccavate purcaghji da un velu amicu in casa. Nitrattu è perossu di l'idrogenu sò utili per noi. Questi riarmenti ci anu da esse diluccu in un cunvene cunterente cù acqua calda, cù una ratio 1: 2 è tira u cortina. Dui cumposti arguminendu chì, in mezzu l'ora, a riazione chimica facenu u so mistieru. Pudete piglià u velu, rinfriscà è fate u siccariu.
  3. A quistione hè cumu per bluccà a curina di cucina da organza, hè ancu faciule solu di risolve cù l'aiutu di rimedii fugliali senzeli. Dopu dissolvi à 250 g di fècheru in u bacinu, trasciendu u licenza finu à ottene una massa homogeneia. Bajammu a curtainina sucia in a nostra preparazione è lasciate quì da parechje ghjorni. Sente, sguassate u cortina è aghja quarchi secu, senza squeezing u liquidu. Starchu darà volume di tulle, sollievu è bulu brillatu.
  4. Parechje prublemi cù e cortini bruci sò resolvuti cù l'aiutu di u verde . Cumpulammu un vetru di acqua è dissolve in 10 caldi di sta midicina cumune, trà a licenza à u tempu, per ùn avè micca precipitu. Portonu a cortina lavata in a pelvis cù u nostru reagent inesgettu durante 3 minuti, è poveru poveru in modu chì a sustanza hè imbastita da u liquidu rinchjusu ricivutu. Ùn avete micca assai forte ci struieghja un panchisu è aghjustate per esse sicondu, dopu à u prucedimentu daveru, duverà esse più blancu è acquistà frescura.