Cume a zizus?

Parechji sò cunfunditi quandu puderebbe prima scontri frutti chjamati zizifus . A maiò ùn anu più listessu di l'esistenza di una pianta, è certi cunfundiscenu micca cù e date. In regula, queste sò residenti di e regioni cintrali è sittintriunali di u nostru paese, chì sò familiarizati cù tutti i piacè di stu invernu.

In seguitu avemu dettu ciò chì pò esse preparatu da i frutti di l'invierno per l'inviu, è offre parechje variazioni di ricetti simplici.

Comu manciarà cunfittura di u Cristu?

Ingredients:

Preparazione

  1. U zappu di u ziphuis hè preparatu nantu à u listessu principiu cum'è altre frutti è baga cun i minimi emendi. In questu casu, i frutti lavavate anu bisognu à quatre minuti in l'acqua di ferita è ognuna cù una furcedda.
  2. Avà, da l'acqua, filtrà u zuccaru è l'acidu, u zucchero di cibo limone, calènge l'ingredienti finu à chì i cristalli sò disoltri e fucale, è poi poveru a misura zizifunda dispostu cù una misura calenta, è pusendu prima in un cunghjettu adattatu per cunfrute di cucina.
  3. Dopu e dòde ghjorni, quandu i frutti sò un pocu uminu, avemu un cuntinuu à a stufa e calda cù periodicu tramente finu à fracassassi. Oghje pò esse cugliulatu in un passu, sopra immediatamente à u focu durante quaranta minuti, o utilice un furore di deci minuti di zuccherallu, rinfurzà u infuzione completa.
  4. A prutezza di ricerca solu cù pignotti sterili è solu suluzione, postu chì a vultiscia segnu fermu è fàcenu per friddà sottu un "cape" cálido.

Comu cottu frutti cunfitti da u ziphis?

Ingredients:

Preparazione

  1. Per a preparazione di frutti cunfitti, u ziziuvulu lavatu hè mantene in porghje alcune in acqua di ferli à quatre minuti è puncendu ogni bacca cun forchetta.
  2. Aghjunghje l'acqua cù u zuccaru è l'acidu di limonu, fate u ghjelu, fremenu i frutti dispostu in una forma cale è lasciate appicciatu da almenu dote oghji.
  3. Dopu qualchì tempu, fate u ziziu u zucchero à fogghiu, fervente per di deci minuti in u caldu più bellu, da lascià novu à infuzione. Repetite u prucedimentu per crescente, fogghiu è frettu un paru di volte.
  4. Dopu l'ultima fogera, aghjunghjemu a frutta candita, dolce, dolce à un tamarazzu o fraccascia cù un tabitu è ​​lasciate durante un tempu per drenu.
  5. Dopu quì, sece i frutti cunfitti in u sole, in u fornu o in secredu.

Cumu siucianu zifefus seccu, cumu e fate?

Ingredients:

Preparazione

  1. U puntuale iniziale di a preparazione di data da i zifoni hè assai simili à a tecnulugia di a preparazione di cunfettu o di frutti cunfitti, ma u zucchinu hè menu cuncintratu. Blanchendu u fruttu in questu casu, ùn pudemu micca, ma simpricimenti nakolim sò furcedda in parechji posti.
  2. U zucchero hè spedutu in acqua di cungiata, semi funnu tutti i cristalli, cuntinuannu a muzzica e fate un minutu.
  3. Avemu spurtatu u zucchero dispostu à u zifu, è, dopu à tombu ripetuta, coceranu u fruttu per dui minuti, pruvatu di mantene solu un furore sopra ghjustu.
  4. Apague a pranza dopu à quella chì abbanduneghja a ponta insistia è crescente à circa 12 ore.
  5. Dopu un ghjornu di u tempu quattru volte, calentemu ziziphose in l'ova, fate un pocu di minuti è seguita è insiste. Dopu l'ultima coccia è u friddu, piglià i frutti in una piancia cù una guantera è a falla.
  6. U stadiu sussuttanti di a preparazione di i dolci è l'assectamenti diretti di i zifoni. Per a so implementazione, pudete aduprà un incantatu da 50 furmensu o secadoru electricu, l'aghjustassi per un regimimentu di tempera simili. Se si secca i frutti in u fornu, a so porta deve esse affissante per chì l'umidità evaporativa abbanduneghja u discu senza unità.
  7. Securi zizifus, è ancu frutti cunfitti, hè perfetta cunzerva ancu in cundizzioni di l'ambienti, senza perde u so gustu è i preziosi vale.