Meli di dandelions in casa

I Dianchi sò i soglie chiamatu usatu à a fini di a primavera-primu istati. È assai picca sapemu chì ponu esse assai utili à noi. Cumu fà u melatu da i fiori di lumiunea , leghjite sottu.

Comu cocineraghju di i bianchi?

Ingredients:

Preparazione

Coglie u ghjacciu da u zuccherinu è l'acqua. In dandelions, rinfriscà i casciuri giaddu da i petali culurarii. Bassa in acqua di ebberu è fervente durante 20 minuti. Minuti 2 prima di a fine di u prublema esprimintà u zucchero di a mezza limone. Eliminate u pan da a massa da u focu, rinfreschi è filtrà in un tamarzu. Dopu quì, vultemu u melone di dile di leve di frasi è su corcho.

Meli di dandelions in a casa - ricetta

Ingredients:

Preparazione

I fiori di u denticulatu sò boni per u mio, sò spressi cù l'acqua è imbottita per un ghjornu, è poi spressu, spedinu cù acqua purificata è dopu avè fogghiu, fervuramu per un quartu di una ora nantu à caldu bellu. Quasi a fine di a coccia, aghjunghje 2 limonu piccu direttamentu cun zest, è fate a foglia massa. Insistemu caldu di ghjornu è fassi filtrà. I fiori di u dicaulu è di u limonu ùn sò micca più utili à noi, l'apprufamati fora è lascià. U brou rivolutu hè cupartu da u zuccaru è si stannu nantu à u caldu pianu, perchè a massa espesa.

Meli di i fiori di lu panu hè una manera ràpida

Ingredients:

Preparazione

Inflorescenzi di dandelione sò spressi cù acqua fredda purificata, avemu a foglie u foglie foglie è fassi fassi minuti. 2. U colander hè stirpatu cù una gasa è avemu da scorri da u calzu cù l'inflorescenza. Quandu i fiori fiascianu un pocu, lasciate bè, è pour u zuccheru in u calchinu è torna torna à foglie. In un focu chjaru, fervente durante 7 minuti. Dopu quì, colpi immediatamenti à a massa in un vinu pocu, cercanu è pusatu in almacenamiento in u friddu.

Meli di castagna di dandelions

Ingredients:

Preparazione

A inflorescenza gialla lavata di dente di lignu sò colpi in latte, cù i steddi di fiori è di zuccaru. U culmu di ghiaccio anch'è puru u zuccheru. Allora compia a cosa tuttu. Puderete pudete prucede in 2 manere: u primu di elli - a tapa hè chjusa cù una tapa è abbandunatu in u sole da 2 simani per a fermentazione, fassi filtrà è stà in a fria.

In u sicondu casu, i fiori sò chini di fiori assai affissati, è da sopra l'articulu ci ponu un scimariu puliticu in a forma di una carica. Ceramu u cùaddu cù a gasa, l'attaccò è l'abbanduneghja in u locu fridescu di u mese per 3. Per periodicà, u jar si deve cuntrullà per vede se u furmolu s'hè furmatu.

Preparazione di u meli di i bianchi

Ingredients:

Preparazione

I pezzi di lumi ci sò rinuvuti pi usendu una licenziale o passonu per un macinatu di carne. Da quì sopra liquidate mai u meli. Stir beni, trasfiriu à un cane è puliti in u friddu.

Cù cottu u melio di lu le dandelion?

Ingredients:

Preparazione

Inflorescenzi di u denticuluni sò u mio, seccu, è cusitu in un macinatu di carne. In u pesu ricivutu, vultemu u zuccaru è beni mischjianu. A massa risultatu deve esse suppurtata, è u zuccaru granulatu solu dissolvi. Per fà questu ogni ghjornu per 3 ghjorni, a massa hè aggitata cun una cullana di lignu. Dopu quì, pudete mette assai latte, copre cù tappe di plastica, turnenu è si lasciate durante 12 ghjorni. Dopu quì, pusonu i vasci in a fria. Questa pizzetta ùn hè micca solu diliziosu, ma ancu incredibbilmente utile, in particulari pà i friddi in l'autura di l'invernu.