Signalli russichi

A vita di i nostri antenati in Russia da l'annu antecedumente avianu acquistatu sinistra, superstiche è credi chì quandu anu osservatu a natura, u clima, i pianti è i animali. Avemu sempre aduprà per crede in certi di elli, cusì spintivu in u spalle à manca, quandu un ghjattu nìttu scappa attraversu a strada è culpisce nantu à l'arbre per ùn mancà. E chì funziunalità russa esiste ancu?

Ogni signa chì prumesse u male

Per i signalli e cumminzioni pupulari russi, chì avianu prumessu di malumu, includenu a perdita di un guante, un specchiu rotulatu, un vache in un log è l'indulgente di coru è corpi chì sò davanti à a casa à a prima matina. Se canta in u boscu è in u stessu tempu vede u corvu, avete bisognu di preparà una reune cù u lupu. Sì un raven cruciere intornu à una iglesia , da esse un mortu in u paese, è se elettu una casa particulare per questu, hè da e so porte chì ellu farà u corpu. U icona cuncerta ancu à u difettu, ma per quelli chì ùn volenu micca preparà per una intercessione, ùn deve mai fà una salicida.

Signori di u populu rumanu nantu à u clima

E canzoni voce bassu à a piova. In fatti, stu signu hè facilitu di spiegà: in i insetti di l'aire freschi sò l'ale inpagliu, perchè l'aceddi avè bisognu à fassi più bassi per aghjunghje. Se u moschju hà fretu cù un pilastru - u ghjornu sera chjaru è sunny, ma si a notte rugiada ùn si sata fora, hè una tempesta. Una grossa vendita di cendimaghju di a muntagna predica un invernu friddu, cum'è una foglia fuga d'acqua di fallimentu. Se in u primu tempore fiori sparisci senza u tronu di u tronu, ghjunghje di vende in u verdu seculu, cum'è quandu ci sò assai bugi. L'uccelli migratori, ùn avvisu più alluntanassi per abbandunà e so posti nativu, promettenu un arrivu tardu di l'invernu, è cù nuvuli sparuli, hè necessariu d'aspittà per u clima chjaru è fred.

I rutti russo di i fiori è i pianti

Sì i panii cresciute e so pedi, i scalini di i pignotti vèninu cunfinate l'altri, perchè chere plu. Circundendu stu listessu "cuntendu" ciurenu u focu fiore e cande celandine. L'abbundanza di biddezza sapete prumove un spassiu summariu, ma circa à u cessamentu imminenti di u clima dolore, dìcenu pétalosi chjusi di a col ave à a sera. Prima di a tempesta, u clover rougatoghju prupone u so tronu, ma a viole di prima chì a tempesta pretene esse quì vicinu à u livante. A l'altri signori rumani cumuni è questu: "U liri ci si chini - a piova".

I costi tradiziunali russi, riti è superstizzioni anu sempre esistitu, è oghje cù l'aiutu, pudemu avvistà avvene cù certa accurata, perchè elli definitendu u dirittu di esse.