Galleria Naziunale


Unu di i paesi più interessanti di a Peninsula di u Balkan, Macedonia, attrae à millioni di turisti cù i so paisaghjoli pittoresca, una storia unica è, induve si trova i miraculazioni incantevuli. Quelli chì vulete amparerà u monicu architettonicu è à u listessu tempu trovanu a fonte d'inspirazione, devenu visita a Galleria Nazionale di Macedonia, situata in u cori di u paese, a capitale di Skopje, una cità chjamata da l'epica di u Imperu Rumanu.

Prima è primu postu, hè impurtante nutarici chì a galleria cuntene maggetti majestii d'articuli di l'arte, u più anticu, chì sò stati creati in u 14u seculu finu. Una atmosfera soluzione speciale crea un cunquista storicu di u hammam.

Storia di a Galleria Nazionale di Macedonia

A Galería Nazionale Maccarone hè stata fundata in u 1948 è oghje hè a struttura culturale più antica di l'statu. A so superficie tutale hè 900 m 2 .

U più interessante hè chì u palazzu, chì oghje stu cantone di l'arte è l'ispirazioni, hè stata custruita in a seconda mità di u 15 seculu. Hè struitu nantu à l'ordine di u cummandanti turcu Daut Pasha. Allora i pareti sò stati ammustrati cù un ornamentu orientali misteriosu, chì in certi locali hè statu priservatu finu à u nostru tempu. In u periodu 1979/982. A Galleria Nazionale di Macedonia ha cambiatu da tutale: ogni stanza hè decorata cù una cupola cun u burtu radiale in u centru, à traversu a lumera diffusa. I posti sò cumminati cù e transizzioni volte.

Ciò chì vede in a galerie?

In a Galleria Nazionale tuttu e cullezzione dispunibuli sò spartuti in blocchi tematiciche, chì quellu chì hè presentatu in parechji palazzi. Per esempiu, se vulete principià acquistà cù e pittura bizantina è post-bizantina, benvenutata à u prima salottu. Inoltre, questu hè recullatu i più ricchi di auropezione in Europa di l'iconografi. I fanciei di l'arti scritti, gràfici o pittura trovanu ancu qualcosa particulari per elli. A cura particulare hè pagatu à l'artisti di Iugoslavia - in a Galleria Naziunaria cù rispettu especial appartene à l'arte muderniale.

Ci sò dinò esemplari tempuranee. Inoltre, i manifesti più brillanti di a vita culturale di a capitale sò tenuti in stu centru. In a galerie hè una biblioteca libera di littiratura nantu à l'arti di Macedonia. Per arrivà quì, duvite esse registratu prima.

Cumu ghjunghje?

A Galleria Naziunale hè un 15 minuti di u chjucu principalu di Macedònia, cum'è a marina di Vardara. Sè in l'stazione ferroviaria di Skopje, dopu à u boulevard de Macedonia, pudete truvà ghjunghje à a galeria. Ci hè ancu faciule vene cun trasportu publicu: vicinu à l'ingressu à u museu, hè a Uchilishte medicale quandu induve piglià u bus numero 9.

In a cità pudete puru visità u famusu ponte di pietra , u museu archeologicu di Macedònia , a Cruci di Millenium è assai altri. altru