La fortezza di Alcudia


A cità di Alcudia hè situatu a 3 km di u mari (dirittu à a costa hè una cità satellita chjamata Port Alcudia). U nomu in Àrabu significa "sopra u muntagnolu", anchi si u solu questu hè fundatu ancu prima di l'isula hè statu stabilitu dominante Mori: dopu à l'effettu di l'Imperu Rumanu, i Bizantini si apparevanu è fundatu a cità quasi vicinu à l'antica Pollentia Romana .

Un pocu di storia

In u 1229 Majorca era captudu da e truppe di u Regiu Aragonicu Jaime I, è da stu mumentu a rianimazioni di Alcudia cuminciò. A furtizza di Alcudia era di grande impurtanza strategica - hà prutigatu l'isula da i pirati chì anu ingannatu à quellu tempu. A custruzione di a muralla cuminciò in u 1300, dopu chì u Re Jaime II emitò un decretu nantu à l'urbanisazione.

A custruzzioni era quasi 100 anni. U muru di fortezza hè stata rinfurzata cù 26 settori sitture di altitudine; sottu u muru era un fossa, chì sopravvive ancu à u ghjornu oghje. Puderete, a fossa era cummigghiata da a terra è hà dugnu fora cun uccasioni di scavi archeologi in u 2004, cù i restani di u ponte Levante di Vila Roja. U ponte ha statu ristabilitu, è oghje attrazioni teatrali è cuncerti sò tutte u circondu.

A dicurazione di u muru hè a so porte, una di a quali - a porta di Vila Rocha - ùn hà micca survivedu à l'oghje ghjornu (quissi, sicondu l'informazioni storica, eranu i più vulnerevuli, è perchè più freti èranu attaccati). I porti di De Chara è e porte di San Sebastiano (sò chjamati ancu e porte di Mallorca) pò ancu avà vistu oghje. A porta di u Mallorca era in latu di a strada chì cuntattenu Alcudia cù a "strada reale". Fùbbenu restituiti in u 1963 sottu i guida di l'architettu Alomar. A porta di De Chara hè in u latu contrariu, si opiate à u Port of Major.

Di i bastide di fortezza finu à l'oghje ghjornu solu duie ghjunghjenu questi dui - Vila Rocha e De Chara, è da a fortificazione dopu, erigite sottu Filippu II à a fine di u XVIe seculu - un più, San Fernan, chì in un certu tempu servìva com'è un arena per u taffuri. Inoltre, pudete amparà a chjesa di San Jaime. Hè propiu novu - erettu in u 1893 in u situ di una vechja chiesa, chì era prestu inutilizazioni per u fattu chì u so culori era usatu com'è una torre talaia. A chiesa hè stata detazione cù una figura scultura di San Jaime, in u so onore u altare in coru hè fattu. U museu parochja travaglia à a chjesa.

Pudete tramutà u muru di a cità è camminò per a cità assai, chì hè assai pittoresca. L'unicu nudu hè chì hè megliu micca di visità a furtizza in u stessu calore.

Cumu si vede è quellu chì pudete fà in Alcudia?

Pudete ottene a cità di Alcudia da Palma cù 365 è 352 busi.

Dopu avè visitatu a furtizza, pudete camminate longu i riti strade lucale, visitate una di e many cafes - hè una unità ineffable di cunfortu. Puderete cumperà l'olii, l'additivi di frutti per insalate, una varietà d'aceti (cumprà i figue è manghi). E, sicuru, per nassi in mare.