La Granja


La Granja Mallorca hè una residenza di paese situata à u sudu di Banyalbufar, in u situ di una primavera naturalmente notata da l'Imperu Rumanu. Questu hè un altru ghjardini cù tesori nantu à l'isula spagnola. A splutazioni attrae i turisti chì anu interessatu in l'experienti di giardinaggiu è vulete acquistà cù a vita tipica di i pruprietarii ricchi in Maiorca, è dinò a storia è a cultura di quella scatima di l'Europa.

Oghji, a Granja hè un ranchore fiore cù elementi di u museu. Eccu avete vìdiri villi tipici di sidici. Questu hè una casa grandi grande, deve esse attribuita per u so studiu durante almenu una mità di ghjornu, in più di un bellu ghjardinu per avè u tempu di cunzidira l'interiore, esprissioni rari è i cullezzione di exhibimenti originali.

Storia di i fundamenti di u palazzu

A storia di sta fita retorna à a regula di i Mori, à dì in u X-XIII sèculu. Ancu allura esisteva e era cunnisciutu per i so mulini è di l'acqua di l'ùltima primavera.

Quandu Ghjacomu cunquistò Mallorca, hà datu un pezzu di pruprietà di a terra à u Contu Nuno Sang, è u cuncepimentu prontu donò a so prupietà à i Cisterciani chì fundaru u primu monasteru di questa isula. Quandu a mità di u XV sèculu, a famiglia era di una famiglia nobili, cum'è un domanu privatu. A maiò parte di e cullizziunati per vede in a casa di u duminiu sò di u XVII seculu.

U fonti di acqua è cascate

A fonti d'acqua neta hà aiutatu à a splutazioni pè fiorente, acquistu di a fama è a gloria. Maiorca ùn hà micca pessimu u mari, e flussi naturali è di l'acqua sò l'orgogliu di l'isula. Hè per quessa chì l'uggetti di l'agricultura è i settlements si sò cuncentrati attornu intornu. Dopu à l'èbbica Rumani, i risorsi di acqua hè stata di grande impurtanza per i settlers. L'acqua in La Granja hè un ornamentu di u mancante, a sughjura di valurizà hà a forma di una grand cascata chì cascanu da una altezza di 30 m.

U flussu di l'acqua flussi in tutte a residenza, in assai posti ponu truvà più o menu fonti à grandi, stati è streams, è una varietà di cumpunimenti d'acqua è di divertimentu. Per esempiu, una tavula cù una regula d 'acqua occupa, chì sprenza l'acqua à i visitori.

A prisenza di una grande quantità di l'acqua cuntribuisci à u crescenu di a vegetazione, chì circunna rigularmenti l'edifizii. In issi espunzii, pudete vedà u ​​tribunale cù fontane di u XVIesimu seculu, un giardinu di petra cù fonti è un'ochju chjappu, un giardinu botanicu cù un vinu di i mila e un parcu cù una fauna lucali.

Ogni articuli interessanti di vede

Ogni elementi d'interesse chì si trovi viste, visitate u patrimoniu di a Granja hè:

In particulare, d'interessu particulari hè u duminiu di a Granja per amatori di l'amparera di a vita campagnola è di e tradizione di Mallorca. Eccu avete truvà un travagliu di articuli antica, pudete vede parechji uggetti d'oggetti da a vita di i campagnari.

Duvice à settimana sò parechje exhibimenti di l'articuli populari, in quali ndiù donne anu vistutu di costume nazionale, l'attrazzu prisenti, brodite è filatu à i turisti. Quì pudete puru pruvà furmagliu, vinu, salsicce, bufalini, cunfetti cù fichi, è a pratica mallorquina, chì hè purtatu da u restaurant di cucina medievale. Quessi pezzi pò esse giuviti in a chimenea acacia.

Particularità di interesse sò vini lucali è licori, accessibule per i turisti direttamente da i biliati situati in u courtyard. Inoltre sò parechje interpretazioni musicale, pudete messa à u ghjocu nantu à e scacchi è vedi cuntzertu.

Ciò chì vede in vicinanza?

A proximità di a spluta hè un bonu giardinu botanicu cù cascate. A Granja hè ancu una splutazione attiva induve pudete vede porchi, pavotini, pollastri è capri, utile è ferramentas. I turisti canzani pò ricaricà in un locu locu chì sirvi i platetti tradiziunali mallorquini.

A famiglia aghjusta u turista di 10:00 a 19:00.

U costu di a tour hè di 11,50 €.