Dragon Caves


Mallorca hè a più grande di e Isole Baleari . U "core" di l'isula si componi di duie catene muntosi, paralleli à l'altri. U materiale principale di quale sti ridimi sò furmati sò calcariu - u mumentu hè cunnisciutu di fugliassi. A causa di l'impurtante militare di l'erosione, parechji cavernes furmali sò furmatu, chì si sò diventati i più famose di l'isula.

I più grande è più populari sò a Cave du Dragon, o, in catalanu, Cuevas del Drach. Hè situatu vicinu à Manacor, in a cità di Porto Cristo.

Cave

Cuevas del Drach ùn hè in vain u tìtulu di "a cave più bella di Mallorca": basta vede a photo per vede questu, è dopu avè visitatu ùn avete micca dubbitu.

In fattu, a caverna di u dragone ùn hè micca una sola caverna, ma un cumplessu di u settore - Biancu, Black, è a caverna di Luis Salvador. Eccu sei laghi sottumati - u Lavu Martel, Delisias, u Negru è 3 laghi petri. In u Lavu Martel, i cuncerti di musica classica sò tenuti pericamenti, è i musicici sò in bassini speleologii chì vela di u lavu è i spettori sò situati in a grotta francese. U spettaculu musicale hè accumpagnatu da una lumica chì simula l'alba: una lumica debbuli chì pareva apparentà in a prufundità di a crosta di a terra è gradualamenti omplica tuttu u spaziu.

Grotte, labirintu, tutti i laghi sò cuntinuamenti illuminati - pudete divertezza a vista di apertura cun una stanza ritrava à u più.

Un pocu di storia

I Cavernes di Drago in Mallorca ùn sò micca solu di i so belli, ma forsi, u più misteriosu; sò assuciati cu assai liggi. Inclusa a legenda di u dragone, chì guarda l'ingressu à sti caverna è ... una legenda per cume a legenda nantu à u dragone arise. Per esempiu, qualchidunu attribuia l'autore di a ligenda di u mostru di u mondu respiro ... à i Templari, chì si scupraru u so tesoru in e cave di drach, è pruvò scantanu historii di u drago di e caves di i lucali. Invece, a "terribili storia" ùn avianu micca aiutu assai: in u 1338 u guvernatore di l'isula mandò in cerca di un "tesoru trove" di suldati, chì ghjè registratu in stu casu (questa hè a prima esurtazione scritta di e caves di drago in Mallorca). In u stessu tempu, i primi mapei di e caves anu compilatu. E appaghjà a caverna di e pele à Mallorca hà digià in 1886 da l'espluratore cave francese Eduard Martel cù u supportu finanziariu di u Archiduque d'Austria Luis Salvador. A strada, unu di i laghi subterrani hè chjamatu in unurità di u scrittore da u Martel Lake. Questu hè unu di i laghi di u metro più stesu di u mondu.

Quandu a visita è cumu per arrivà?

I Cavernes di Dragoni in Mallorca sò aperti annata nantu à l'annata, fora di dui ghjorni: u 25 di dicembre è u 1 di ghjennaghju. Da u 1u d'aprile à u 30 d'uttrovi 6 spazii facianu ogni ghjornu: u primu - à 10-00, l'ultimu - à 17-00, ogni ura, solu 13-00.

In u invernu, l'excursioni sò stati quattru volte di ghjornu, u primu - à 10-45, l'ultimu - à 15-30. Ma serà megliu contactu +34 971820753 è spiccificheghjenu quandu hè solu ghjistevi in ​​u ghjornu chì vulete visità e caves di u drago.

Per Porto Cristo hè a ruta PMV-401-4.

I fatti interessanti

Se vulete visità Drach Caves, ricumandemu à vede ancu Coves dels Hams - Fish Cave Caves. Ci hè stati situati vicinu à u dragone, è si pò esse visitatu u stessu ghjornu.