Palazzi di l'Arabia Saudita

A storia di l' Arabia Saudita cuntenta assai millennii. Per tuttu stu tempu, u regnu hà cunnisciutu parechji eventuali stòricamente impurtanti - da a diffusioni di l'Islam è a regula di l'Imperu di Ommanu à l'unificazione di parechji sultanati è a furmazione di un statu mudernu. Ogni annunziu di sti epici hà mpostu tipitori nantu à a cultura, tradizzioni è architettura di u regnu.

A storia di l' Arabia Saudita cuntenta assai millennii. Per tuttu stu tempu, u regnu hà cunnisciutu parechji eventuali stòricamente impurtanti - da a diffusioni di l'Islam è a regula di l'Imperu di Ommanu à l'unificazione di parechji sultanati è a furmazione di un statu mudernu. Ogni annunziu di sti epici hà mpostu tipitori nantu à a cultura, tradizzioni è architettura di u regnu. Questu hè particularmente cusì à i palazzi di l'Arabia Saudita, induve i monarchi vivi è vanu sempre, chì ùn vanu micca di nigà à nimu. In quantu di grandezza, ponuete cuncurrenze cù e residenzi dimustranti riali in Europa, è ùn anu micca ugguali in u mobili di lussu in u mondu.

Lista di palazzi di l'Arabia Saudita

A maiò parte di e residenzi vecchi è moderni sò cuncentrati in i principali cità di u regnu. In ogni casu, e pruvince di l'Arabia Saudita vantanu ancu di palazzi antichi chì anu perteneciutu à i moesie famosi o rapprisentanti di a famiglia reale. Uni di elli fallenu, in altri musei stòrici è etnografichi sò colpi, è ancu altri sò usati per u so destinatu.

A lista di i palazzi più famosi di l'Arabia Saudita comprende:

  1. Al-Yamamah ( Riyadh ). A residenza ufficiali di u re di u Regali di l'Arabia Saudita hè stata fatta in u stil orientali tradiziunale. Eccu l'ufficiu è a seduta di u monarca.
  2. Al-Murabba (Riyadh). Unu di l'edificazioni più antichi di a capitale hè stata fatta in u 1938 da u Re Abdul Aziz. Originamenti era usatu com'è una casa per i membri di a famigghia riali è a corte reale. Avà accadia u centru stòricu di u Re Abdul Aziz.
  3. Tuvayk (Riyadh). Sta struttura unica era custruita in u 1985 cù a participazione di a famiglia reale è l'Organizazione Mondiale di l'ONU. Utilizatu per ghjustìzii di guvernu per i reutenzioni statali è i festivals culturales, in quali l'arte è tradizzioni Saudi Arabi sò dimustrati à a cumunità internaziunale.
  4. Al-Hakam (Riyadh). A residenza di l'Emiratu di Riad hè stata fatta in u 1747 durante u regnu di Dham Bin Dawas. Dopu da u ghjornu oghje, l'edificiu di 11500 metri quadri. M sò utilizati per scopu di guvernu. Ci sò riunioni di u cunsigliu reale è avvenimenti di mundanu.
  5. Al-Masmak (Riyadh). Furtizza di mafia antica hè stata tesa in 1895 per ordine di u prìncipi Abdul Rahman bin Dabban. In principiu hè stata utilizata com'è struttura di furtificazione, da - storie d'armi è munizioni, è avà u museu storicu di a cità.
  6. Qasr al-Sakkaf ( Mecca ). U bastimentu di dui storichi, custruitu in u 1927, hè stata utilizata com a residenza reale è u centru di guvernu sottu u Re Abdul Aziz è u Re Saud bin Abdul Aziz. In u 2010, a Cassa di a Cumpagnia di Turismu è Antiquitési trasfiriti l'edifizzione di i Patrimoniu Patrimoniu, chì hè attiva à a so risturazione.
  7. Arva ibn al-Zubayr ( Medina ). Avà hè u rughjonu di un cumbre di palazzu anticu custruitu da l'ordine di Sheikh Erv bin Zubayr. Uni di i so edificatori sò stati priservati in bonu statu.
  8. Huzam (Jiddah). L'antica residenza di u rè Abdul Aziz Al Saud hè statu custruitu in u 1928-1932 sottu u dirigenti di Muhammad bin Laden. Avà hè utilizatu com'è u museu regiunale d 'archeologia è etnografia di Jeddah.
  9. Kashla (Salute). U cumpratu palazzu è un edifici di dui strisci di forma angulatu retangulita, chì abbitanda 83 camere, una mezchega , una presida è l'anzualità. Per tuttu l'esistenza, u palazzu hè stata utilizata com'è una sede di u guvernu è u dipartimentu di pulizie, è avà hè un locu un centru culturale.
  10. Barzan (Salute). Complecità di trepenti cun una area di 300 000 metri quatri. Sò edificatu in u 1808 da l'ordine di u Prìncipe Muhammad bin Abdul-Muhsin Al-Ali. In u 1921, era distruttu per ordine di Ibn Saud, spustatu da a cità di l'emiru Al-Rashid.
  11. Shadda (Abha). L'annu fundatu di stu cumplessu di u palazzu hè 1820. Originale era utilizzatu com una residenza reale, è oghje hè un museu.
  12. Beit el Bassam (Unaiza). Unu di i palazzi di arcane antica, custruitu da e tecniche tradiziunali. In questa casa cù quelli altri techi, venditi, manifestazioni di folklore è esibizioni sò tenuti, induve pudete vede ritratti antichi, pignulaghju è altre articuli lucali.
  13. Khuzam (Al-Ahsa). U palazzu storicu hè struitu in u 1805 durante l'era di l'Imam Saud bin Abdul Aziz Al-Kabir. Hè un fortu cadale in quandu Bedouins roaming pò cumprà una robba essenziale, armi, munizioni, etc.
  14. U palazzu di u Re Abdul Aziz (Doadmi). A prima residenza reale hè stata fatta in u 1931 da famosi architetti di u tempu. In una zona di 1000 metri quadrate. Invece u Cunsigliu di u Re, una mezcheva, una presida, una cucina è maghju. Avà, hè stata riaghastruata sottu a gestione di a Porta Al-Jazeera.
  15. U palazzu è Mohammed bin Abdul Wahab Al-Faikhaini (El-Katif). Lu cumuni di i palazzi di 8000 metru quadru. Sò edificatu in u 1884-1885. Finu a la fini di u 1970, tutti i so mureglienu chjude una dopu l'altru. Avà, a ricustruzzione hè in modu.
  16. Ibn Taali (in Taif). Un altru casteddu ruvidau di u paese fù stata fatta in 1706 da i fratelli Idom è Malfi bin Taali. Propra ci sò parechje strade, chì ghjera perdurata per i peregrins da l'Iraq.
  17. Palazzu di Salma (Aflaj). U riprisentà i ruvelli di un cumbre di palazzu anticu custruitu da u Prince Hammad Al-Jumaili.
  18. Sobha (Aflaj). N'àutri ruini di l'anticu palazzu, situatu à u distrettu Aflaj. Eccu avutu rapprisentanti nascinu di e dinastii governativi di Kuwait (Al-Sabah) è Bahrain (Al-Khalifa), chì, per culpa di cunflitti in a famiglia emigré per u territoriu di u regnu.

Ogni palazzi operatori, forze di fortezza è antichi di l'Arabia Saudita sò sottu l'amministrazzioni di l'Alta Comisión per u Turismu è Antiques. I so membri sustene a cundizione di e facilità è cercate patruna per travagliu di restaurazioni. Questu vi permette di mantene l'antichi edifici in un statu nurmale.