Lege di l'Arabia Saudita

U Regnu d' Arabia Saudita hè un paese musulmanicu, vivendu cum'è e so tradizioni è i costi centu anni. I so sughjetti sò più pruibbe di i dritti, in particulari i donne. Malgradu questu, u modu di vita in centu anni in u regnu resta senza cambiatu. Permission here is only allowed to pellegrini, affarianti è di representanti di missioni diplomatii.

U Regnu d' Arabia Saudita hè un paese musulmanicu, vivendu cum'è e so tradizioni è i costi centu anni. I so sughjetti sò più pruibbe di i dritti, in particulari i donne. Malgradu questu, u modu di vita in centu anni in u regnu resta senza cambiatu. Permission here is only allowed to pellegrini, affarianti è di representanti di missioni diplomatii. Ma dinò bisogni di rispettà a lege di l'Arabia Saudita, per ùn avè versu i so rappresentanti cruci di u puliticu esecutivu è di a religiosa.

Attribuzioni di a legudica di l'Arabia Saudita

A lege basica di u paese hè a charter, stampata nantu à a basa di a custituzione, chì, à u turnu, hè basatu annantu à a Sunnah di u Santu Qur'an. A charter hè divisu in 9 capi è 83 articuli. Tutte e legioni di l'Arabia Saudí sò rispundenu à l'interpretazione Salafic di a Sharia è ùn abulianu micca altre tradizione islàmica.

A custituzione di u regnu detalla i seguenti capudi:

A lege basica di l'Arabia Saudita hè statu criticatu in riguardita pi causa d'una flagrante vuluntà di i diritti umani. Ùn cuntene un articulu chì discriveghja i diritti di e donne in a società. Per via di questu, ùn sò micca prutestati da u terrore in a famiglia o l'attacu di stranieri in a strada. Malgradu, i discursioni è a demagogia annantu à a discriminazione contru à e donne in u regnu sò pruibiti.

Una limitazione noteviliata in i diritti hè ancu osservata in l'omi novi. In particulare, sò pruibitu à visità i lochi publichi, divisu in famiglie, i femine è e femine.

Lege di Arabie Saoudite per Dui

In l'Arabia Saudita, ci sò ancu ligami speziale per i femine, chì a rispettazione hè attivamente vigilata da u cleru riliggiusi è a spezialità di Shariat "mutavva". Sì l'omi in u regnu pò esse cunnannatu solu per i viulazione di i rettitivi di u Koran o l'statutu, e donne sò particularment forti. Sò limità in tutti i so diritti. Sicondu sti liggi, ogni rappresentante di u male più giamatu hà obligatu:

Questu gruppu di pruibitu riligiosi ancu pruibisce e donne:

Sicondu e liggi di e donne, a polizia religiosa di u Arghjievu Saudita puderà arrestalli è i mette in a cella per portà vestiti "incorrected" o cumunicà cun un omu pocu famatu. Un tutore permette chì una donna pochjerà u prigiò davanti à u prugramma o, in alternativu, insistiu à una estensione di u terminu.

Malgradu di e restrizioni sustinuti nant'à i diritti, per parechji donne in l'Arabia Saudita, sti liggi sò un tributu à e tradizione di i so antenati. Uni pochi di elli si combatenu oltre contra a discriminazione. Molti boi ghjente hà sappiutu occupanu altimilii in l'ambienti politichi, l'educazione è a scienza.

Punizioni per non cumplizzioni di e liggi di l'Arabia Saudita

U sistema leggente fortu di u regnu hè obligatu di cumplizzione stretta di a charter è di e norme di a charia. Per quà violà a lege di l'Arabia Saudita è l'Koran, i seguenti penalità sò stati:

A sentenza più impurtante hè imposta à i persone chì anu dedicatu à morte, contrabande, apostasy religiosa, atti violenti di una natura sessuale è rocciottatu di l'armatu. A pena di morte in Aràbia Saudita amminca ancu à quelli chì abbianu a liggi è organizonu un gruppu di l'uppusizione, hà intrutu in relazioni pre-maritali o esse dichjaratu una nozionalità orientali. Tagliate a testa da quì pò esse falsi prufeti, maghi è sorcerers, blaspemma è atheisti.

Solu in stu paese l'esecutà hè fatta da u principiu di u sabatu Arabu. Raricamenti raramente, è più spessu, e donne si usanu per sparà. L'esecuzione di sta frase hè un dirittu onorevoli. Questu hè fatta da rapprisintanti di e dinastii di e vaghjule, chì traspassenu e so cumpitenzi di generazione nantu à generazione. Sicondu funziunalità ufficiale, in u periodu da u 1985 à u 2016, 2 000 persone fucenu in u paese.

Un cumpagnante chì viola a liggi di l'Arabia Saudita pò esse esse exempted da a pena di morte sulu cù accordu di e partiti, suvitatu à a compensazione monetaria obligatoria.

Carte d'informazione turistica

Finu finu à pocu pressu, solu l'impiegati di l'imprese petroliferi, rapprisintanti di e missioni diplomatici, l'affari d'affare è i peregrinu fùbbenu permessi di trasmissu u territoriu di u regnu. Solu in u 2013 u guvernu apre a so cunfini per i turisti. Per ùn micca viulanu e letti severi di l'Arabia Saudita, i straneri si devenu:

In i zoni rurale, un viaghjatore pò sensu sicuru, perchè ùn ci hè micca una populazione grande. Inoltre, i paisani tendenu à avè una mentalità ligeramente diversa. Avete da esse più preziosu in a capitale è e grande cità. A rata di crimeu hè minimu, ma littaralmentu ogni passu hè seguitu da a polizia Sharia. Inutili, osservannu li normi ca precautorie u normi, viaghjà per l'Arabia Saudita hè casi sicura.