Munchholm


In a parti sittintriunali di u Norveggiu ci hè una piccula isula Munkholmen, cunnisciutu ancu com'è una "isula monacalisica". Munchholmen hè cunzidiratu un famusu tarantu di u paese è un destinazione destinazione populari .

U clima

L'isula hè duminata da u clima di u mari. Un impurtante distintiu di a regione sò brevi invicati ligeri. U statutu hè crescente quì, i baruni di termometru apennà ghjunghje + 15 ° C. A precipitazione hè abundante, frequenta.

Tradizioni insegnanti

L'Isula Munkholmen hà statu abitata da l'antica. Dopu à u 997, l'autori ufficiali di Norvegia l'avianu usatu cum'è un locu per l'esekzione di u larre lada. Li capulavuti curati di i Vichinghi sò stati chjamati nantu à spears è ghjunghjenu vicinu à u fiordo per affissà quelli chì arrivanu à l'isula. I visitori chì si entri à u portu Munkholmena, impiegatu à spitule à l'esercitu, cusì espresendu rispettu per u monarchu Olaf I. Per un bellu pezzu, a tradizione persistia, ma era poi avutu per impedisce u crimeu trà a populazione lucale.

Patrimoniu storicu di l'isula

I militanti principali chì abbandunonu una marca nantu à a storia di Muncholmen sò dinò:

  1. L'unicu attitzione significativu di l'isula hè l'Abbey di Nidarholm, basatu in Munchholm è esistenti finu à 1537. U monasteru più anticu di u paese fù fundatu in u 1028 da Knud u Grande è hà survivitatu timpeschi in 1210, 1317, 1531. In u 1537, per via di eclesigliu, riforme u monasteru cessatu di esse.
  2. Dopu chì i monaciani partinu di l'Abbey di Nidarholm, i pastureghjini richiestu sò distrutte nantu à u so territoriu. In u 1600 l'anticu monasteru hè stata mudernizata è furtificata, da l'uttinimentu l'auturità hà utilizatu com'è un forte. In u 1660, hè stata cumpletata cù una fortezza è armata cun forti e forti. In l'anni dopu, u forte era sviluppatu è cumpletu. Dopu à u 1674, u casteddu custatò una presida, chì cuntene à i prighjuneri pulitici. Guerri napoleoniques di impetu à i novi trasfurmazioni, chì si finiscinu solu in u 1850.
  3. In i anni di guerra, Norvegia era occupatu da a Germania fascista. A questu tempu, a basa di u sottumarinu "Dora 1" hè stata annunziata nantu à l'isula, a sicurità chì era furnita da una forte forte forte è un fiordo. In Munkholmen, in quelli anni, ci sò stati installati pistoni anti-armi.

Recreazione è turismu

Oghje, l'isula norvegiana di Munkholmen è a so fortezza sò un destinazione destinazione populari per i persone di u Trondheim vicinu, è dinò i turisti da altri paesi. Ammaistiscenu quì in u mesi di l'estate. Per un studiu pormenatu di l'isula è a so storia, pudete richà una scursione, ma se vulete esplurà Munchholm, pudete è cun independente.

Ci hè un cafè-ristorante in u territoriu di l'isula, ci sò articuli di articuli. Partendu da primavera è finu à u tardi, i turisti sò stati costumi, music concerts, festivals. Sfurtunatamente, ùn sò micca hotele è hotele nantu à l'isula, ma quelli chì vulete spende a notte in l'altre domicile di u Trondheim vicinu.

Cumu ghjunghje?

Dû ghjugnu à sittembri, i battelli di passeggeri è i battelli chì partenu da u moll "Ravnkloa" trà Trondheim è Munkholmen. Viaghjà serà bellu è sicuru.