Cumu pudè state e fugliale in u paviu?

Imposingure tile à u pianoforte ùn deve micca bisognu specialu. Hè abbastanti cumprà tutte l'arnesi necessarisi è seguite certu regule di travagliu. Per fà questu, u principale hè di qualità prestalli a superficia è sceglie un mortero adattatu è tesu per u travagliu. Quì avemu avutu u prucessu di stallate e fugliali cù i nostri mani facenu l'esempiu di tile squadra ordinale senza scrive una figura.

Stazzu di tesoru cù i vostri mani

  1. Prima di mette e tagliatoghji in u pavimentu, deve currevelse u nivellu è scumpete tutte l'articulu. Hè ricivete ancu di passassi l'aspiratori prima di applicà a suluzione. Sè pussibuli, hè necessariu di spurtà u pianu cun cimentu o fate un pavimentu per fà a superficie cum'è pieno.
  2. I patroni sò grandi cunsiglii di cumu di custruisce a razza: ancu prima di selezziunà un patronu è una forma, si deve misurà a zona di l'abitazione è elli sceglie u mulinu di a raghjunula più optimista, perchè chì u sile hè più chjude è ùn deve micca esse tagliatu.
  3. Equu mpurtanti in a materia di cumu mette u tesu correctament hè l'utillita. Un putru di putìttile, un martellatu di gomma, un cortagliate o una sierra for tile (se l'area hè grande), è dinò di i travaglii plastichi, tuttu questu averebbe compru d'avanti.
  4. Allora, u primu passu in u prucessu di eterna u tile in u pianu hè di verificà a superficia pronta.
  5. In seguitu, avete bisognu di fà un disugno chjamatu. Avemu bisognu di truvà a intersezzione di dui linii cù longhi massimi. U travagliu deve esse da u muru, induve u più grande nume raziu tutale. Se l'anch'elli di l'ultima fila hè menu di duie lunghe, hè chjaru riducede stu larghezza da a prima fila.
  6. A scola sussegwenti di struisce a tesitura cù i vostri mani hè a preparazione di u muratu. Ancu di avè unificatu tutti l'unificatore di cunstruzione speziale, dà a cola spicchera l'acqua per circa cinque à deci minuti per chì tutti i cumpunenti sò attivati.
  7. Avà, cù una pignata in fonduta, appricamu u mortero à a superficia di u pavone è avè avè cuntinuatu i stile. Partindemu da u locu duve u numaru massimu di raccoli tutale. Se necessariu, travagliammu cun un corta masticu o una so chjamata viella molla.
  8. Per cumprà e tile in u so locu hè un martellonu di gomma ideale. Sò cumu si sfacciatete a tile finu à u momentu quandu faci a so pusizione. Se a tella ùn vole micca di occupà a so pusizioni, ci sò dui raggiunità pussibuli: o cungredu troppu, o a superficia hè micca allinata apposta.
  9. Per fà a superficie liscia, avemu a cuntrullà u nivellu tutale.
  10. Trà u tile inserichenu i cruci, perchè i vacanze sò ugguali.
  11. Dopu chì avete finitu l'impositu di a ravita in u pavimentu, avete da rimessu subbitu l'eliminazione eccessiva. Dopu qualchì ora di caminari un pappagallou umitu è ​​ne puru u divorziu.