PCOS - Sintomi

Un 15% di e donne di l'età riproducente anu una malatìa cum'è sindrome d'oversibili polististicu (PCOS), spessu ùn sanu micca infurmatu, perchè i sintomi ùn sianu micca, è in certi sò lubricati è simili à altri malatii di u sistema endocrinu.

Quandu una donna hè diagnosticata cù u PCU, ella, sicuru, vole sapè cumu hè questu, è cumu questa maladie avarà a so vita. U sindromu di Uvariu pulicisticu hè una malatìa hormonal chì l'hormone masculine accuminzanu a prevalenza in u corpu femminili.

Oghje chì e donne pò esse ricunnisciute ancu da signi esterni. Sò pisci in pisci, u capelli maschili, pelle rossu è prublemi di u pelle in forma di pimule è eruzioni.

Nurmalmentu, in ogni ciminu menstruali, u numulu di follicle hè chjuchile è tutte e cose, salvu un solu, dissolve dopu à l'iniziu di a menstruazione. Sutta l'influenza di l'hormone, un disturbamentu si trova in questu prucessu, tutti i follicle sò stati abbandunati l'ovu, formanti numerosi cisti, è sò chjeni di liquidu.

In cunsiquenza, l'ovariu aumenta in grandezza, ma questu ùn hè micca sempre feltdu da una donna. Signs of PCOS pò vedà nantu à ultrasound, chì hè cunferma di u diagnosticu di polistosiu , anche un medico cun espirima è senza ultrasound pò diagnosticà sta malatia.

Signos di PCOS

Nuddu chjamatu una donna per fà un diagnòsticu per ella, ma quandu elabora i sintomi sintomi, hè cunsigliu di cercà aiutà medica: