A figliola di Gwyneth Paltrow è Chris Martin ùn hè micca solu belle, ma ancu cù talentu

L'attore Gwyneth Paltrow si trova assai orgogliu di a so figliola è a cunsidereghja una ragagna. In sustegnu di e so parolle, fece in u filmu di Instagram, nantu à quale Apple canta è tocca a chitarra.

Tutti i megliu

Spessu, a natura ripone nantu à i zitelli di famiglie famiglie, ma micca in stu casu! Apple Martin, di 11 anni, hè figliola di l'Oscar Guinée Paltrow è di frontman di u gruppu Coldplay Chris Martin, ricevutu da i so parenti stiliani, u megliu chì anu.

Ùn hè sola bella è s'assumiglia à a bella Paltrow, ma ancu sapezza per tocca a chitarra è cantà perfetta, cum'è Martin.

Wish of Apple

A zitella ama a musica è hè un gran fan di Taylor Swift. Di sicuru, hè sempre prima di parlà di u so avvene, ma vale nutà chì hà tutte e cumpunenti necessarii per successu.

Leghje ancu

Inseme?

Gwyneth è Chris, chì spiravanu l'annu passatu, mantinenu i rilazioni amichi. La semana passata, i mediate occidentali anu scrittu annantu à a riunificazioni di l'attrice è di u musicu, ma l'anziani anziani amentatu per refute l'assuntu.

L'anzianu maritu è ​​a moglia passanu tempu nò solu per cumunicari cù l'altri, ma per u cuncepimentu di i zitelli. Ricerche Chris anu passatu a notte in casa di Paltrow, ma affirmeghja chì hà duratu in a stanza di a stanza.