Vlore Bosne Nature Park


Unu di l'attrazioni naturali più famusi di Bosnie-Herzégovine si trova in l'abbitanti di a capitale. U Parc naturali di Vlorlo Bosne hè situatu da u fiumu Bosna vicinu à u pede di u monte Igman, in u suduvestu di Sarajevo .

Storia di u Parcu Vrelo Bosne

Anticu anticu fù fundatu in u tempu di l'Austria-Ungheria. Un ponte romain, custruitu in a fine di u XVIe seculu, hè stata cambiata per u fiumu Bosna. Per a so custruzzioni usavanu pedi russi reali è i restos di l'antica ponticule chì esistevanu durante l'Imperu Rumanu. Quandu Sarajevo era in l'epicentru di u cunflittu bosnivianu, a prutezzione di u parcu cadutu. I locali hackei l'arbuli centu d'anni di l'ingannia, postu chì ùn ci era nunda chì caliò u so propiu. In u 2000, grazi à l'sforzi di a giuventu lucali è u sustegnu di l'urganisazione internaziunale, u parcu hè ristabbilate, mette in modu è apertu à u publicu. Circa 60 000 visitatori visite Vrealo Bosna annu. In issu locu, u trenu di football di u Bosnia e Herzegovina si spessu trains.

Ciò chì vede in u parcuro Vloro Bosne?

In questu locu tuttu hè urdinatu per un passatu piacevule. In u centru hè un canyon cù l'arbuli d'avione, nantu à quale pudete camà nantu à cavaddu o in un carru. In l'ombra di l'arburi sò cunsirvate edifizii custrutta da i tempi di i tempi austriacii. Da u centru di u carrello, i camini pruggittati è i passi di bicicletta, chì permettenu di penetrà in a so prufundità di u parcu è diventene e so bellezza à u più. In u parcu hè a surgente di Bosna, un fiume cun acqua neia è pura. Venerà veloce da u pede di a muntagna, Bosna furmette parechje streams è cascate per quale i pappu di lignu sò trasladati. L'abbitanti permanente di u park, l'àndu è i cigni attentranu salutati i visitori in a speranza di avè qualchì migliu di pani. U park hè parechje pezzi boni per i sesioni di foto è i picnics, è i cafè esterni vicinu è un restaurant apertu serve pè a bestia di a culinaria locale. In più di i boni paisaghji, u parcivu naturale prupone una visita à i surgenti termali è minerali, equipati dapoi u patch europeu per i tratti spa.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à u parcu debite deve Sarajevo in a direzzione di u paesi di Ilija è passene per ellu à u boscu. Hè facilitu per avvistà cù u busu, vicinu à u parcu ci hè un autobus. Per i zitelli, l'admission is free, l'adulti paganu una quantità limitata, u prucedimentu sò adduve per guardà u parcu limu. Apertura di u parcu pò varià secondu u staghjoni.