Palazzu di San Anton


U Palazzu di San Anton hè un magnificu partitu majestudu di Malta . Hè situatu à un locu di Attard - un locu predilettu per i turisti europei. Oghje, u Palazzu di San Anton duveranu a residenza di u presidente di Malta. A so bellezza ammiraghju tutte tutte e visitanti. I ghjorni chì circundanu u palazzu sò un museu naturali veru, perchè s'hè addivintatu a casa di molti spezii raru. Visitu u palazzu di San Antone, pudete sperienze a bellezza di l'atmosfera tranquilla locale, admirate u bellu paisaghju è, sicuru, acquistanu di a storia interessanti di u famusu fito.

Storia di u Palazzu di San Anton

Quandu u principiu di u 17u seculu, u Palazzone di San Anton servi di una villa luxuriosa per u Governadoru Antoine de Paula. Dopu un tempu, u guvernatore divintò u Grand Maestru di l'Ordine di Malta è hà ripigliatu a so casa. Hè aghjuntu à a custruzzione di l'abitazione è hà fattu un apparenza più elegante, chì s'assumiglia à un palottu beddu. Antoine hà decisu di dà un nome à u palazzu è eletta u nome in onore di u patronu di u Santu Maestru - Antoniu di Pàulu. Dopu à a morte d'Antoine de Paula, u Palazzu di San Anton traspendeva una residenza à i maestri sussegwenti. U bastimentu hè struitu di ricustruiate parechji volte, è a vista finali chì pudemu vede ora, hè acquista in u 1925.

In u periodu di guerri, u Palazzu di San Antón era u puntu principal di riunioni di servicemen. Hà sviluppatu strategichi di victoriosa di i principali generali è generali. Malgradu questu, l'edifiziu è i jardinu di u palazzu anu intarratu da e militari.

U palazzu in u nostru tempu

U Palazzu di San Anton ùn hè micca solu a residenza presidenziale, ma ancu l'attrazioni turistica principali. Nun mancu pruvà accadarà à u palazzu - sfurtunatamenti, hè pruibitu è ​​cuntrullatu da i guardi. In casu dighjunu sò prisentimenti reti è riunioni, in quale participanu i rigali di altre paese, re, reine, ambaatatori è i guvernatori. Duranti esse avvenimenti, l'ingressu à u palazzu di u palazzu è chjusu à i turisti. In altri ghjorni, pudete amparà l'architettura exquisite di a custruzzione è passene per u maravigliu ghjardinu.

In i giardini di San Antone , trovi assai "eterni" di e piante, chì sò più di 300 anni. I Cazzegghi cù rosoli luxurii, sculture żgħar è un aviatore cù l'animali sò situati in i jardini. Eccu vinutu nòbbili nobili e scrittori chì si prupanu l'ispirazioni è creanu nantu à e terrazze o in i gazebos di i jardini. À l'estiu per i zitelli, u performance di teatru sò urganizati in u centru di u giardinu, chì sò assai populari di tutti i zitelli. In u vaghjimu a fede di i culturi horticulturi si tenenu quì. In questu locu, i tempii ùn viaghja nisera imperceptible. Tuttavia, pudete micca vulsutu di lascià u bellu oasi naturale durante un longu tempu.

Cumu ghjunghje?

Pudete fà truvà ghjunghje à u palazzu di San Antón. Sì avete un caratteru persunale o un car rental, prima duverà andà à a strada Triq Bibal è girà a diritta in a intersezione di Lord Strickland. Cù l'aiutu di u trasportu pùblicu pò ancu facilmente è rapidamente cullucate da ogni ghjornu di a cità. Per fà questu, sceglite u bus numero 54 è u numeru 106. A Strickland hè in u stradellu di u palazzu, duvete sughjiremu.