Museo Jelgava di Storia è Arti


Un paisanu maravigliu Latvia pò offre turistere una varietà d' attraversu culturale. Unu di elli hè u museu Jelgava di l'Storia è l'Arti, in quale ci hè a più ricca di pittura da u famusu artista letona Gedert Elias.

Museu di Storia è Arti Jelgava - valur turisticu

U museu di storia è arti di Jelgava da u 1975 à u ghjornu oghje pruduce u nome di l'artista Gedert Elias. Per sapienti è sapè di sta direzzione di a pintura, u museu exhibe una collezione di opere di diversi tappe di u travagliu di stu pittore, chì hè ancu chjamatu Matisse letona.

Per a so longa e ricca vita, Gedert Elias hà sappiutu recogerà una cullizzioni unica è incredibile interessante di antichi è prudutti. Questa colecta hè ancu esporata in u museu di storia è arti di Jelgava. Malgradu a so modesta tamanta, u fondu di u museu possu più di 80 000 exhibitu.

In più di i pittura è l'antichi d'Elias, u museu offre turistere per familiarizàghju cun such attrazioni:

Struttura di u bastimentu

U bastimentu stessu, in u quale u Museo di Storia è Arti Jelgava si trova, ùn hè menu interessanti. Hè stata fatta in l'ultimu quartierru di u XVIII secolo nantu à e ordini di u duca Petru Biron in u situ di u casteddu ruvinate di a cità. Allora allughjò a prima Università di Latvia, è dipoi u 1782 anu un observatoriu. U museu in questu ediziu, chjamatu Academia Petrina, hè stata localizatu da 1818 è hè u museu più anticu in Lettione dopu à u Riga Maritime Museum .

U museu ùn hè micca solu un patrimoniu architettonicu è un munumentu, ma, veramente, a perla di Jelgava. Hè una cumminazzioni di classi tardi di u baroccu è u primu classicismu. L'ambienti di u museu sò rifiniti: ùn hè un locu acchjutu oculatu sott'à un canopy d'arburi, bancari foraggiati, pustamenti di fiori, una strada di rinchju rinuminatu - u gruppu assicuratu avè sempre in u 18è seculu. Eccu l'armi antichi di u Ducatu di a Curlannia, cast da u fundatu. In u territoriu di u parcu di u museu hè installatu a "Stone of Destiny" - un pezzu di u munimentu mortu à i "Liberatori di Jelgava".

Prima chì u museu hè un monumentu à Giedert Elias, creatu in 1987 da l'architetti Zarinsh è D. Dribs. Nanzu à stu locu u pedestalu à u primu presidente Letese, Janis Cakste fù stallatu, ma da a decisione di l'autorità suviè, fù demolitu.

Cume accade à u museu di storia è arti di Jelgava?

Viaghjatori chì decidenu acquistà cù l' attraversu di Jelgava , pudete ghjunghje à questa cità in trenu o in busu, u vicinu da Riga . A distanza da a capitale hè solu 40 km. U museu si trova nantu à a strada Akademiyas 10, pudete acquistà à peda o da trasportu pùblicu.