10 modi per insignà à un adulescente per esempiu

Adulescente - sò i sònii, amori, festi, idoli è passatempi, ricordati in questu ritruvamentu satuatu di a pulizia ùn hè micca cusì faciule. A mamma hè più è più nerviosa, viaghjate e cose scattered e un platti senza umani, è u figliolu o figliola hè sempri risistente, perchè l'ordine per a limpieza parvenite un scantu alcolu scantu di a libertà. Pigliate 10 viaghji cumu insegna à un adulescente per order and avoid conflicts.

U mètudu: Esempiu

Ovveriamente, se i genitori ùn ci piace assai di l'ordine in l'appartamentu, allura stu mudellu di cumpurtamentu hè familiar à u zitellu, ellu ripetì. Hè strana chì cresce chì l'adulescente serà pulita si tutta a so zitiddia hè stata circundata da muntagne di e cose, casi innecessariu è latte. Fate cusì cun quellu chì hè di vive in purezza, per esempiu.

A seconda via: tranquillità

Nun mai scold o gridà à un adulescente per un lettu, ùn pruvà solu emozioni negativi è prutesta. Dopu tuttu, ellu ghjè un adultu, ùn hà micca bisognu di l'ordine, pò parlà è accunsente. Spécialmente ùn avete vostaggiatu ùn si lamentà micca stu cumpurtamentu per e to mamma è à l'amichi nantu à u telefunu, ghjustu un cunflittu.

Metu Terti: Evaluazione

Pruvate avè avutu l'azzioni di u figliolu o figliola. Praise, ma in moderazione, un adulescente vi senterà immediatamente flattery excesivo è finesse. Ma ancu cun critique, avè curagiu, hè impurtante di pulizziari, è a qualità ferma pare avanti.

Metu 4: Spiegazione

Ùn hè micca solu fàciule per un adulescente per capisce ciò chì l'ordine in l'intelligenza di u genitori significa chì ùn hè micca impastatu da discu spargugliatu nantu à u pavimentu, ma simpaticamente ùn avvisanu micca un tazza nant'à u desk. Chjamate, casu specifichi chì u zitellu puderia fà per restaurà l'ordine.

Metu cinque: invita

Avete, micca l'ordine, ma l'invitu. E pruvate micca di parlà di a limpieza, se un adulescente hè veramente passioni nantu à alcuni di i so attività. Aghjusti appena, per esempiu, aspiratu, dopu avete a limpiassi u polvillo, è dete à fà un mumentu còmicu.

Metu Seimu: measure

Se u zitellu hà andatu à cuntattà è hè prestu per aiutà à a limpieza, ùn u scantanu senza una gran quantitatu di travagliu. Fate chì avarà megliu oghje per lavà in l'armunia, è dumane se pone u libri, perchè micca nunda in tuttu. Oghje chì l'amici ponu allughjà a limpieza, perchè pare ch'elli anu da esse u dumiciliu duverebbe datu tantu tempu.

Metu i siete: una attività favurita

Pregu, cun quellu chì u so zucatu adulte hè più faciule per trattà, ciò chì hè più interessante per ellu. Forsi, u lavatu necessariu di i platti pari duna un travagliu veru travagliu, ma cura di l'aquarium è di i fiori in i finestili hè assai divertenti.

Metu ochese: l'invasione

Se parlemu di a limpezza di una stanza privata, pudete assicurà un adulescente chì, se ùn hà micca pigliatu tinditura, avete da nevarà in a so propria assenza. Parechji parte di l'adulescente, questu applicazione vi farà penserà, perchè in questa età in a camara sò guardati assai sicreti, di diarii è finennu cu cigarettes oculati. Pocu volenu a mamma per truvà tuttu in a vendita.

Metu novu: aspittendu

Avete pacienza, se tutti i viaghji di precedente ùn si sò micca ghjustificatu, solu u passu da u tema di a pulizia. Ci hè un momentu chì quandu u zitellu sera fatta da u disordine stessu, è ellu poverà tuttu. Ma eccu, hè impurtante micca di rumpia, sè ùn avete digià chì ùn avete micca puliti pè u to figliolu o figliola, stà sottumettenu finu à a fine.

Vintuvie Way: trucschi

A volte volte suscitarà a vuluntà di pulisce. Offre à invintà i cumpagni di scola à u tè è a stanza definittiva brillanu. O oculai un pocu, è à e quistione, induve hè ella, assicuratevi chì se mantenite l'ordine, nunda ùn sparisce.