Museu di Art Modern Astrup-Fernly


In a capitale di Norvegia - Oslo - Ci hè un museu di l'arti mudernu Astrup Fearnley Museum of Modern Art. Questa hè una istituzioni privata, aperta à i finanzii di fundazioni caritatevuli.

Infurmazioni ghjugna

L'istituzione hè stata fundata in Kvadraturen in u 1993 da i famiglie Norvegiani bundanza Astrup è Fernly, da quale u nome di u museu hè vinutu. In u 2012, l'istituzione hè stata mudificata à un novu edificiu, custruitu da a famosa Cumpagnia di Cunsigliu di l'Impiccia Culturale, guida da Renzo Piano è Narud Stokke Wiig rinomata.

U museu Astrup-Fernli hè rapprisintatu da trè edificazioni separati, un culore di vetru di vidéo è ligatu da i ponti, ghjucatu nantu à l'acqua. In una di e custruzzioni sò uffizii, è urdinate ancu exhibimenti di l'arte. In altri stanze sò direttamente settimane.

Un altru puntuativu di u Museu d'Arte Contemporanea in Oslo hè u so culore. Hè una forma curvatu doppiu è sfascià l'interaczione di u propiu culturale di a struttura. I edifichi sò fatta in forma di viggitoghji laminati di lignu, chì sustene l'attuali pilastri fini. Questu custituitu hè cunzidiratu u più impurtante in a so architittura in tuttu u pianeta.

A vista di vista

U museu di l'Arte Contemporaneo Astrup-Fernli si trova in a bella è publica di Oslo - Tjuwholmen. Hè inturniatu di un fiordo , grandi bastimentu ndustriali, un paese di città induve pudete rilassate è godi di u paisaghju. Ci sò 10 stanzi d'esposizione differenti. Tutti sò diffirenti di elli per i materiali di furnish, l'altitudine di ceilings è a forma. In u museu di l'arte mudernu in Norvegiu ci sò esibidii esibidii permanenti è esposi temporanevi chì si righinuanu 4 volte à l'annu.

A scena principale di l'istituzione hè a cullezzione d'opere creati da Hans Rasmus Astrup in u post-periodu. Hè basatu nantu à l'opara di autri famosi cum'è Cindy Sherman, Andy Warhol, Francis Bacon, Oddi Nurdrum. Intrà rializate quì dipinti da artisti ghjovani cuntemporei: Frank Benson, Nate Louman, etc.

A cullizzioni in u museu Astrup-Fernly accetta à i so visitori cù i tendini in u sviluppu di l'arte nantu à i passati 60 anni. In una di i tribunale hè u libruffu più pesu è più grande di u pianeta. Hè fattu di l'acciau è di u cumandamentu, è u so pesu hè 32 tunniddati. L'exhibitu hè chjamatu "High Priestess", è u so autori hè Anselm Kiefer.

L'exhibitu principali in u museu di l'arte Modernu in Oslo hè u travagliu di l'autori americanu Jeff Koons. Hè un scimmi barbuni made from douleur and abracing the popular musician Michael Jackson. Dui figuri sò cuparti di cimi di rosi è sò vistiti in uniforme chinu.

L'istituzione cumpresi ancu:

Funzioni di visita

U museu di l'Arte Contemporànea in Norvegia travaglia da marti à vennari da 11:00 a.m. à 5 p. Pm, u ghjovi à u 19:00, è u ghjornu di u 12 settembre à 17:00. U prezzu di ingressu per l'adulti hè di circa 12 $, pè pensioni - $ 9, per i studienti - $ 7 è i zitelli sottu 18 - libera.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Oslo, pudete attruà u museu in caru o cammina nantu à e carrughji di E18, Rv162 è Rådhusgata. A distanza hè di circa 3 km. U trasportu publicu vi ricevi in ​​l'autobus Nos. 54 è 21 (Bryggetorget), 150, 160, 250 (Oslo Bussterminalen), 80E, 81A, 81B, 83 (Tollboden).