Fram Museum


A città noruega di Oslo hè famosa per i so musei . Unu di elli, u Fram Museum, hè statu creatu in u 1936. Tutte e so propostu revelanu a storia di numerosi espurtazioni polari. Ci hè un museu nantu à a penisula di Bugdyoy, vicinu à u famusu museu Kon-Tiki .

Funzioni di u Museu di Fram

U museu hè dedicatu à a traduttiva bastione Fram. U so nome in a traduzzione di u Norvegese significa "avanti". U bastimentu di bastimentu hè stata custruita in u 1892 per l'ordine di u famusu espluratore polari Nansen. Hè cunsideratu u battellu di ghjuvà duru di tutti i navi mai custate. Duranti trè anni longu, a so spedizione travagliò l'acqui di e latitudini àricu è prima alcuni u Polu Nordu. Allora nantu à a stessa vanda un altru investigatore, Amundsen, va à u Polu Sud.

Quandu i so stòrici pruvucanu, creanu u Fram museu in Oslo in onore di sta geconia heroica. U bastimentu stessu hè stata postu in una grandi taberna. L'uvitatu di visitatori pò escalerà a barca per vede cum'è questi membri di l'expedizioni Arctic. Trascendu in u sughjettu, pudete sèntelu a soundtrack of the barking of the dog: durante l'espurtazioni polari, i ghjacari sò stati guardati cose, cusì necessariu per survivalà di u Cercle Arctic.

Dopu l'atticci di u Muscatu Fram sò l'uggetti di a vita di l'omi di i marittimi. Pudete vede i diarii di i viaghjatori in a quali cuntonu tutte e so osservazioni duranti i campagni. Nave muderni spiecanu i funziunalità di a so struttura, grazzi à quale u bucu puderia sguassà longu u tempu, cumpressatu da parechji metri di ghiacciu. Ci hè in u museu è i zitelli di l'animali di u Nordu: l'ombra, u pinguinu è altri.

Cumu avvicinassi à u Fram museum?

U museu hè facilmente accesibili da u centru di Oslo cù un bus unic. Pudete cumprà u passatu d'Oslo, u trasportu turisticu, chì hè issu per un ghjornu. Cumu pudete andà à u museu in libertà è vede i so alte.