Port Hercule


U situazione rivinuta di u principatu di Monaco ùn era statu impositu senza a prisenza di un portu chì millioni chì campani in u paese anu stati l'anchoring i ibidimi bianchi-nevi. In Monaco, ci sò dui porti, u principalu hè u portu d'Hercule, altri o portu di Hercules.

U portu di Hèrcules si trova in una baia naturali in u distrughju La Condamine à u pedi di dui falaises cù nome prosaic "Monte Carlo" è "Monaco". In l'ultimu falaise, in Monaco-Ville, u Grand Palace hè grandiose. Questu hè quasi u solu u portu di l'acqua in u Côté d'Azur.

Storia di u portu di Hercules

U portu di Hercule hà esiste digià in u tempu di i Finici, i Greci antichi è i Rumani, chì eranu assai attivu in u cummerciale, ci era vaghjime di guerra, da induve l'iniziu di assai cunqueste mediterranii. Ma a causa di a vuluntà à i venti di u livante, micca tutti i navi puderanu ingresse à u portu, è in qualchì volta u portu hà sappiutu parechje destruzzione per u mare forte.

In u principiu di u XXu seculu, duie cammelli longu sò stati construiti in u portu durante u sviluppu di u casu di Monte Carlo . In seguitu, digià in l'anni 70, u Prince Rainier III hà urdinatu una cumpagnia di ricerca per truvà modi muderni è affidabuli di prutezzione di u portu da l'elementi climatichi. In u risultatu, un grandissimu murumu d'onda è una distazione d'onda sò stati construiti.

À u so pedi di u Rock of Gibraltar, un grandu muru di cuncrete, 352 metri è tippendu 160 000 tunnili, hà crisciutu. L'impurtanza impurtante di u prughjettu unicu hè chì u muru hè creatu semi-flotariatu, per a priservà l'ecologia di a regione quant'è pussibule. L'acqua hè una durata di 145 metri. Questu permettenu di piglià in u portu di e crucero di Erculi cuncipiente finu à 300 metri in longu. E, sicuru, u flussu turisticu in Monaco hà sviluppatu dramaticamente.

Caratteristiche di u portu di Hercule (Hercules)

Dopu a grandiose ricustruzzione di u portu, ci hè statu una aghjurnamentu di u Club Nauticu di Mònaco, induve un grandi yacht show hè tenutu è quale vicinu à quale un marina addobbuiu hè statu apparse. Oghje u portu pò piglià annantu di 20 à 35 iamegli in a rigioni di a larga di u tribunale da 35 à 60 metri è di dui yates annantu à centu metri in longu. U bastimentu stessu di u yacht harbor Hèrcules hè statu creatu da l'architettu Sir Norman Foster, hè assai mudernu è tecnnicamente equipatu.

Oghje, a capacità di u portu hè 700 posti d'arraggiu. Propra l'aunee, a prufundità di u portu hè di circa 7 metri è scinchendu annantu à 40 metri in u portu esterno, induve cessione di coperchio. Caminate per u muelle, pudete amparà i ychi luxurii nè-nei, nantu à a dock. A maiò parte di elle appartenenu à e stelle è celebriti di u mondu dimensioni.

U travagliu internu grande in u portu era digià d'Albert II, chì hà cunvivitu continuamente l'affari di u so babbu di vultà u portu d'Hercule in una di a più moderna è più pratica in u Mediterraniu.

I fatti interessanti

In u 1995, in u portu di Monaco, spettavanu una di a seria di u Golden Bond d'Eye. Eccu avemu chjucu una scena di perseguazioni in quale l'elegante James Bond prova di ùn dettà u villinu Ksenia Ontopp hijack l'avianu, ma a polizia lucali interferiscenu è Ksenia scappa.

Cumu ghjunghje?

Pudete ancu à u portu cù un autobus, chì venenu à u Monti Carlo, è ancu allughjendu un caru .