Akureyri - attravers

L'Islanda hè un paese di e surgenti , persu in muntagna è di glacieri bianchi. Quandu hà fattu un itinerariu turinariu, a cità di Akureyri deve esse aghjunta . Hè situatu à a parti nordica di u paese.

I turisti, chì anu visitatu queste postu, anu pussidditi senza precedente. Vai à l'isula in l'annantu à u Cercle Polar Àrticu, pruvalla a carattere di balena - hè una lista incompleta di attivazione chì averghjenu i viaghjatori.

A lista di i posti interessanti chì pudete vedà in Akureyri hè incredibbilmente largu è cumprendi una vista naturali, culturale è architetturale.

Stile architettonica

A cità hà l'urugenti seguenti, distinti da un stile architecturale rifinituu:

  1. A Chiesa Akureyri hè l'attrazioni principali di a cità. A data precisa da u principiu di a custruzzione hè scunnisciuta. Ma a custruzzioni hè stata fatta in u 1940. U prughjettu di a chjesa di Luterana hè statu creatu da u famosu architettore islandese Goodyoung Samuelson. Da interessu particulari à i turisti hè u corpu. U cunsistenti di 3.200 pipi. Hè vale a pena guardà a vista di u vitru di vitra, situata dopu à l'altare. U so locu postu hè a Catedrale di Coventry (Inghilterra). Una scala da andà à a chjesa, cuntrolla i turisti per endurance. Quarchi vota ferma e cuncorsu per u lift in alta velocità. Pudete marchjà à a chjesa. Fortunatamente hè in u centru di a cità. O pudete aduprà trasportu pùblicu. U bus passa à a strada HOF BUS STOP, nantu à quale i visitanti si vanu.
  2. A chiesa di Glerurkirkia hè una altra obra maestrale di l'architettura, chì hè altamente raccumannatu di leghje. A causa di u fattu chì si trova nantu à u fiume Glerau, chì si traduce in un fiume di vetro, allura a chjesa hè stata cunzigatu cunziggherienti, anche si cuncrete era utilizzatu com'è u materiale per l'erecció. U stilu di u bastimentu hè mudernu. A cresia pare com'è una eterazione di geyser cù tutte e so aspettu. A storia di a so custruzzione hè a storia di i persone chì uniani per l'ughjettu cumuni. A chiesa hè stata fatta da citadini cumuni. E disputi longu di l'uffiziani nantu à l'scelta di u locu, u disignu è l'architettura ponu purtatu à u fattu chì in u 1986 a ghjente stessu hà pigliatu u travagliu. Cù esforzzi di più di 300 vuluntarii, u travagliu fù cumplittatu in un annu. Ora u so sonu di l'urganu elettronicu, l'ordine per ellu era cercatu in tutta l'Europa, campane chì pesa 1400 kg, citatini fascinate è i turisti. A visita a ghjesgia serà interessante per i zitelli. Ùn sò solu i servizii di cultu sò tenuti in a chiesa, ma ancu cuncerti è festivali. Ci hè un spaziu ghjurnale per i zitelli, duva sò stati avvenimenti affascinanti. À a sera, a torre è a croce inundate a vicinanza cun un maravigliu maravigliu. I turisti ponu accade à a Ghjèsgia è à pedi, cumu si trova in a parti cintrali di a cità. Per autostrada per Þingvallastræti è Hlíðarbraut.

Attraversi naturali

A natura di l'Islanda, cumpresa Akureyri, hè di particular interest to travelers. I posti più notabile sò i seguenti:

  1. Cascata Godafoss - ùn hè micca in a cità stessu, ma micca assai da questu. A cascata di Godafoss hè famosa per u fattu chì l'abitanti di u paese tiravanu figuri di i di pagani à u battèsimu. Per quessa, u nome Godafoss hè traduciutu cum'è una cascata di i dii. Invece u tagliu chjucu, a cascata simpricamente piace u turista. A lot of holidaymakers simu solu settle nantu à e petre chì si trovani à ghjunghje à u paisolu di a vista. Situazione - a parti nord di l'isula. L'altezza hè 12 m, l'larghezza hè 30 m. Forma a causa di u funnu di u glacier è a so forma, s'assumiglia a luna mezzaluna. I currenti prufondi di l'acqua di u cattò di basaltu. L'addisperu hè a so forma geomètrica curretta. Hè divisu in trè parte, duie chì sò assicurati idèntii à l'altri. U terzu hè aghjuntu in un lettu di pietra. Pudete ancu ghjunghje à a cascata di Godafoss da u trasportu pùblicu, un carpare di vente. Avemu bisognu à andà à u sudu di u Þórunnarstræti versu Bjarkarstígur.
  2. Volcano Sulur . I turisti, chì prefissi a muntagna, ponu visità u vulcanu Sulur, situatu vicinu à a cità. Pudete ottene nantu à u carru caru nantu à u trasportu numellu 821. Dopu qualchì sperimentazione è l'equipaggiu speciale pudete cunquistà unu di i so picosi. In l'invernu, piste di scali sò attivu aqui, è ci sò tutti i prublemi per a practicarià diverse tipi di sporti invernali. In quantu à a cunquista di u vulcano sulur, hè megliu per i principianti per svià un picculu picculu picculu. I scogliera più in u circondu cunquistu un pianu più altu.
  3. Visitu l'Akureyri, ùn pudete micca visitate u Giardinu Botanicu è u Museu di a Ballena. Pigliu veramente quasi 4000 spezie vegetali differenti - sò quì i primi impressioni. Da u cullinu nantu à quale hè stallatu, apre u visu assolellatu. U giardinu botanicu più sittenticu hè cunsideratu u megliu in Islanda. Ùn cuntene tutte e piante chì creceranu nantu à l'isula. À a listessa ora ùn ci hè micca eccu, o seranu. I fiori cresce in cundizzioni naturali. Situazione - a parti cintrali di a cità.

Musei

Unu di i più famose di Akureyri hè u Museo Folklore . Pudete piglià assai di a storia di a regione cum'è a Settimiglia Viking. Viaghjatori chì ùn campanu micca senza creatività, deve visità a Strada di l'Arte. Attrazione di artisani, galerie d 'arte - da ogni locu sopra inspirazione.

In a parti cintrali di a cità, ci hè ancu u Museu d'Arti , induve e rendelli sò riallighjati. A maiò parte di e mostra ùn hè micca gratis. L'artista cuntenenu i salotti.

Cumu à a cità?

Di Reykjavik à i autobus d' Akureyri vanu - duie volte di ghjornu da maghju à sittembri, u restu di u tempu - un ghjornu. A puntata da partenza hè 8,30 è 17h00. U viaghju piglià cinque uri e mezzo. Pudete arrivà à a cità nantu à u pianu. Un picculu aeroportu porta i vols di a capitale è di Copenaghen parechji volte à u ghjornu. A durazione di u volu hè 45 minuti. I vitturiti sò l'uccasioni di pagà un caru è vèchinu à Akureyri à longu u 1-Ring Road. Ci cinthi in tuttu u paese, cusì à a strada pudete divertevi i paisaghji pittoresca di l' Islanda .