U Taurus d 'oru - chì hè u periculu di venerà l'idolu?

Dopu à u tempu immemorial, e persone anu adurendu i dii, chì eranu animali è mità omu. Per esempiu, Isis hè statu ritrattu ùn solu com'è una bellezza indescribable da una donna, ma ancu com'è una donna cù a testa di vacca. Unu di i dii, cum'è un boi, hè Moloch. Arone, à a dumanda di l'Israeli, perdutu in u desertu, hè statu creatu un bagnoi d'oru.

Chì significarà a vurpi d'orne?

Questa nuzione significatu ùn solu l'idolu, u vientu d'oru in u sensu mudernu - hè u putere di u dirittu, u simbulu di a ricchezza, l'aduranza è a supremenza di i valori materii

Approccede da 4000 a 2000 aC. in a terra era l'era di l'aduranza di u vitellu. Ogni piriu tempu era carattarizatu da i so valuri culturali è i rializazioni. Duranti stu pirìudu, a maiò mità di i dii chì i venerà anu veneratu parechji vacchi. L'epica di quellu tempu hè carattarizata da u cultu di dirittu, oru. U Tauro d'Urra hè un statu di l'anima umana, quandu u so ghjustu hè solu materiale.

U Tauro Dune - Mitulugia

Avete aiutu à capì ciò chì l'ídolo di u vientu d'oratu hè una legenda. Mosè guidò i israelite fora di l'Eggitu è ​​i guidàvanu in u desertu in una nova terra. Mentre era parlava à u Signore è ricivete esse infurmazioni da ellu, a ghjente era spaventu chì u disgraziatu era successu à ellu. Elli dumandenu à Arone per creà un diu per elli, chì i purtaranu fora di u desertu. Arone hà pruduttu urlo anu d'ornamenti è oru. Circundendu u toru, i israiliani facia balli è divertenti. Cumu quellu chì u Signore era assai in còllera è volenu ancu per stirminate a nazione nazione, ma Mosè hà pricatu u pirdunu è andò in terra cun Josuellu.

Quì ellu, in còllera, à l'stupidità umana è a insolence spietà in i cori di e tàvule scritte da Diu. U Pasqua in u prigu, agghiunciutu à l'acqua è facia chì i Israeli sò bè ​​stu acqua. Allora stete à a porta è uffrì di andà cun ellu più vicinu à quelli chì anu onore u Signore è crede in ellu. Dopu aviu un pocu di pirsuni chì anu decisu di adurà u vuturariu, i figlioli di Diu hà abattutu quelli chì avianu nigatu chì Diu. Dopu à Mosè hà dettu à Diu: "Avete resu a so culpolla da sangue."

U vinturu d'oru in a Bibbia

Chì hè u vientu d'oru da a Bibbia - cù l'avventu di u Cristianesimu, parechji idoli si sò riflettuti in a cultura di i ghjente chì sta ghjente. U bull in Christianity hè un poviru terribili di cultu di soldi è ricchezze. In ogni casu, i pirsuni nun cuncordanu supra u simbulu di u toru. Sta maghjina era u prototipu di un diu vivu. Era u primu icunettu grecu. Hè assai probabbli, questu hè un suggerimentu di un simbulu da a Bibbia, perchè in u futuru, in e lege di Mosè, a ghjente avete sacrificà un vurpi. Questu hè chì devenu esse di donate soldi.

U Taurus d 'oru è Mosè

Quandu parechji dumande sò sfruttati da u vientu d'oramai di a Bibbia, o, più precisamente, da a so figura. Dopu à Mosè hà dettu à u pòpulu: Quellu chì venga à u Signore, quasi tutti sò ghjunti, ma ci sò quelli chì dicideru venerà u toru. Allora i fideli anu uccisu l'infideli. Ci hè chì hè stata una spezia di teste di fede. Hè per esse, e persone seranu pudarà portà i valori materiu à a vittima immateriale, spirituale.

Taurus d'Urra - adorazione

In i tempi antichi, ci sò parechji dii di coppiu inumanu. Unu di questa era Moloch - u diu di a furtuna, ricchezza. Invece, per riceve u so patronatimu, era necessariu di risaltà un tribute sanguinoso, chì era sacrificatu in u zitellu. Dopu, una idolâtria tali hè puniscibile da a lege Mosaica cù a pena di morte. U Taurus d 'oru, ciò chì chistu pò ancu significà, forsi in fonti belliali, stu cuncettu attruva una riflessione in l'imaghjini di Moloch. Hè una rinunzzia simbolica di u putere di un diu paganu chì dumandava sacrificie di sangu ch'elli anu adurallu.

Rituali cù l'assassiniu di i zitelli in onore di Moloch sò stati sparati in quasi territorii induve l'antisemiti vivi, per quessa, ùn hè micca maravigghiusu chì in u Medievu u diu era contu di i demonii. In seguitu, in e lege di mosaicu, un toru hè sacrificatu. L'essenza di i sacrifici hè chì i prucessi impurtati assuciati cù a riescita materiale in ogni modu, a negazione di i giovani in favore di u crescitu spirituale, sò sacrificati. Allora chì hè a vitru d'oru di l'impurtanza in i nostri ghjorni? È à questu ghjornu u toru d'oru hè un simbulu di ricchezza.